TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• bergens treff

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#165883  av andre 1

Nei har vel ventet mer en lenge nå !!! Kan ikke ta så jævla lang tid å få byttet den motoren . Du får bare purre på toyparts...

#165889  av TOYPARTS

andre 1 skrev:Nei har vel ventet mer en lenge nå !!! Kan ikke ta så jævla lang tid å få byttet den motoren . Du får bare purre på toyparts...
Var ikke det som var problemet andre :wink: problemet var at han først kjøpte en motor som vi monterte, som viste seg at var ubrukelig, så ble den tatt ut, får så å montere i en ny bedre motor, og der er det mye eljobb som gjenstår, men bilen startet i dag.

#165894  av andre 1

Var klar over det med motoren , meg som linket til den maskinen inne på en dansk toyotaside . motoren skulle være overhalt å det hele noe den tydeligvis ikke har vært , virkelig synd at det har godt ut over james på det viset . Skjønner frustrasjonen til james derfor jeg svarte som jeg gjorde , flott at den nye motoren er på gang ! Må bli en veldig morsom bil å kjøre da den er ferdig .

#165896  av doffy

men sånn uansett...
noen som skal på treffet søndag? :D

#165913  av TOYPARTS

doffy skrev:men sånn uansett...
Er det førstkommende sønda?

#165918  av kennethx

TOYPARTS skrev:
doffy skrev:men sånn uansett...
Er det førstkommende sønda?
Søndag 16. april, forrige side.

Sikkert ikke så dumt å starte en NY tråd om det :wink:

#166026  av ure

Jeg tar en tur .... å håper på litt oppholdsvær...

#166852  av MacGyver

Det var jo endel biler samlet i dag da, oppserverte og noen med reklame her fra ;)

Flaks med været var det og :)
Noen andre som var der da `?

#166875  av GT_rider

Yup..eg var innom en tur.:) Greit oppmøte sånn m tanke på at det ustabile været..

#166978  av ure

Var der jeg og men syns det var litt lite toyota...

#167216  av GT_rider

Mhm..sant nok det..lite Toyota.

Men det var no en i en hvit Starlet som spann og herja godt på.. Rett og slett morsom å se på syns eg.;)
"Starlet Racing" i bakruta og greier 8)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7