TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• [edit] Turboen lever igjen! :D

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#184826  av Neemi

Den skulle du jo legge ut og den, hvertfall den biten der Rune får deng :twisted:

#184833  av FireWalk

Neemi skrev:Den skulle du jo legge ut og den, hvertfall den biten der Rune får deng :twisted:
Var tenkt til det, men så kom det 4 gorillaer og besøkte meg få dager etter at det temaet kom opp. De var tydelig at de var innleid av Rune og hintet veldig sterkt til at om den filmen noen gang ble lagt ut så kom det til å få fatale konsekvenser.. Så viste de meg bilder av lemlestede mennesker... knær som var knust, armer som var kappet av osv.. :shock:

Jeg tok hintet. :o
Sist redigert av FireWalk den 04 jul 2006 21:55, redigert 1 gang totalt.

#184878  av sleeper

FireWalk skrev:
Neemi skrev:Den skulle du jo legge ut og den, hvertfall den biten der Rune får deng :twisted:
Var tenkt til det, men så kom det 4 gorillaer og besøkte meg få dager etter at det temaet kom opp. De var tydeligvis var innleid av Rune og hintet veldig sterkt til at om den filmen noen gang ble lagt ut så kom det til å få fatale konsekvenser.. Så viste de meg bilder av lemlestede mennesker... knær som var knust, armer som var kappet av osv.. :shock:

Jeg tok hintet. :o

pingle.. :D

#184934  av GT4 CS

Eneste grunnen til at jeg gikk med på at neemi skulle vinne var pga jeg er så sjenert ovenfor det motsatte kjønn at jeg ikke turde ta i noe :wink:
Men nå er det andre boller, griser deg lett med begge henda bakbundet og bind for øya. Helt riktig firewalk, var nokk jeg som sendte de kosegutta til deg. Drill med 10mm borr hadde de med, også litt hydralikk olje til og helle ned i hullene de ville kommet til borre i kneskålene dine. Et liv med ødelagte knær var nokk ikke noe du ønsket. Men siden saken er foreldet og jeg nå har fått forklart meg på hvorfor den lille breiale neemi vant så kan du få legge den ut.

#184970  av Neemi

Ser av bildene jeg var mye tynnere før, ikke sprekere, bare tynnere.
Hentet fra tråden om bilen min.

Dette burde vel egentlig forklare at på den tiden var du ikke særlig sprek, ergo vant jeg fordi jeg er tøffest :lol:

#184987  av GT4 CS

Neemi skrev:

Dette burde vel egentlig forklare at på den tiden var du ikke særlig sprek, ergo vant jeg fordi jeg er tøffest :lol:
Jeg var ganske sprek i høyre armen min da 8)

#185004  av sleeper

GT4 CS skrev:
Neemi skrev:

Jeg var ganske sprek i høyre armen min da 8)
hm.. hadde ikke dame da eller? :wink:

#185137  av GT4 CS

bildet taler for seg selv. Hadde møtt dama et par mnd før den kampen mellom neemi og meg kom. Så det var enda noen skavanker som satt igjen i min utrente sportskropp
Vedlegg
SINGLE.jpg
SINGLE.jpg (28.22 kiB) Vist 396 ganger

#185160  av sleeper

haha :lol:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7