Nå har jeg funnet årsaken på problemet; dårlig drag/akselrasjon,intet skyv-5000omdr.
Det kunne se ut som at kammene lå bare en halv tann feil, men de ligger en hel tann galt pga at avstanden på TDC bare kan ha en avstand på +/- 2,4mm mens hos meg er den på ca 5mm. Kan si det sånn at den halve tannen jeg har feil ligger på feil side av merke, og da blir lukke/åpne tidene på ventilene litt feil via kammene. Derfor har det ikke hjulpet stort å lage nytt tenningsmerke på veivhjulet utifra toppungtet på sylinderen.
Se nest nederste bilderute her :

Og trinn 8 vil si:

Det kunne se ut som at kammene lå bare en halv tann feil, men de ligger en hel tann galt pga at avstanden på TDC bare kan ha en avstand på +/- 2,4mm mens hos meg er den på ca 5mm. Kan si det sånn at den halve tannen jeg har feil ligger på feil side av merke, og da blir lukke/åpne tidene på ventilene litt feil via kammene. Derfor har det ikke hjulpet stort å lage nytt tenningsmerke på veivhjulet utifra toppungtet på sylinderen.
Se nest nederste bilderute her :

Og trinn 8 vil si:

Har ikke lengre Mr2 men en Renault Megane.
_____________________
Renault Meagane 98, Hyunday Accent, Yaris Verso, Daihatsu Applause, Rød Mr2 90mod, 95Nissan Sunny, Hvit Mr2 GTI, 73Mini Morris 1300cc m webber forg, Lada Samara, 75Mini Morris .
_____________________
Renault Meagane 98, Hyunday Accent, Yaris Verso, Daihatsu Applause, Rød Mr2 90mod, 95Nissan Sunny, Hvit Mr2 GTI, 73Mini Morris 1300cc m webber forg, Lada Samara, 75Mini Morris .