Jeg har til tider litt dårlig drag synes jeg. Akkurat som forholdet bensin luft er galt eller noe. Når jeg drar på kommer det en sånn mørk tone(baaa) og den har dårlig bånndrag..
Jeg har slitet med dette en stund nå, har feilsøkt og testet det meste men det virker som alt er som det skal. Jeg gir meg ikke, jeg skal ha den til å gå som den skal! Vet at den skal gi litt bedre respons forde jeg har prøvd fler og de er litt piggere
Kan noen hjelpe meg!

Jeg har slitet med dette en stund nå, har feilsøkt og testet det meste men det virker som alt er som det skal. Jeg gir meg ikke, jeg skal ha den til å gå som den skal! Vet at den skal gi litt bedre respons forde jeg har prøvd fler og de er litt piggere

Kan noen hjelpe meg!

Sist redigert av Mr2Even den 05 aug 2007 11:50, redigert 3 ganger totalt.
Har ikke lengre Mr2 men en Renault Megane.