TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MK3 Trial Try Force Aero bodykit + TRD VM180 rear wing

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#41911  av jan-erik

Takk til alle sammen for slike fine tilbakemeldinger. Artig å få positiv respons når man har lagt ned litt arbeid i ting.

Var på biltilsynet i dag for å få nye skilter. Fikk meg et lite foran, men måtte ha stort høyt bak. De kunne nemlig kun gi 1 lite skilt per bil :roll: , så jeg måtte velge om jeg ville ha lite skilt bak eller foran. Må nok brette skiltet litt bak da det blir for høyt, men bredden var OK. Prøvde å få vite hvorfor reglene var sånn, men sånn var det bare. Gadd ikke krangle med de da jeg var happy over å ha fått et lite skilt foran. Vingen sa de heller ikke noe på, så jeg spurte om den var grei. Fikk til svar at så lenge det ikke var noen skarpe kanter på den eller resten av stylinga så var det OK.

#41912  av Morten

Har du noen bilder med taket av også?
Sikkert ikke bare meg som er nyskjerrig... :wink:

#41915  av jan-erik

Morten skrev:Har du noen bilder med taket av også?
Sikkert ikke bare meg som er nyskjerrig... :wink:
Dårlig foreløpig. Har regna jamt siden søndag formiddag. Skal ha bilen til polering 5. mai, så den kommer til å sitte på til da for å få polert den også. Ellers får jeg så lett vondt i halsen av trekk, så er litt pyse med å kjøre åpent. Kjørte uten tak i påsken i fjor, og var dårlig de påfølgende 3 ukene. Kan ikke riskere dette i år med kjøring på ACR og TS-OGN treffet :-).

Men kommer nok til å ta av toppen når sola kommer nå bare for å se hvordan det blir. Er jo en smule nyskjerrig selv også. Selv om jeg faktisk tror bilen vil se penest ut med hardtoppen på. Får man hardtop med T-tak tro :idea:

#41919  av angrykid

jan-erik skrev:FÃ¥r man hardtop med T-tak tro :idea:
Uten at jeg skal være FOR sikker på dette, så tviler jeg egentlig veldig mye :)

Men det går jo an å sjekke litt rundt, eventuelt få noen til å lage en for deg. ;)

#42056  av Erlend

Helt RAW, Jan Erik!! Det der ble så blodig pent at jeg seriøst går og sikler etter en billig mk3 selv :) Bilen den blir en skikkelig show-stopper når du får senka den! Gleder meg til å se den på treff utover sommeren...

#42071  av angrykid

Nice farge på bilen din, erlend.. (misunnelig)

#42102  av Erlend

Min og min :D Har ingen MR2 enda, men det skal nok bli med tida...og da er det den her fargen som gjelder :)

#42104  av spkstrp

hehehe :D lurte meg der også gitt ...

#42916  av ST205

NICE!!!

Flott at noen tar seg råd til å leve ut drømmene sine. :D

#43014  av MRQuoc

o m g .. Jan Erik .. den er solgt til meg om du selger den om ca. 6 år :P :P :P

#43015  av jan-erik

MRQ skrev:o m g .. Jan Erik .. den er solgt til meg om du selger den om ca. 6 år :P :P :P
Da sier vi det da MRQ :D

#43407  av jan-erik

Som nevnte tidligere syns jeg det var litt fargeforskjell mellom de nylakkerte delene og det gamle, så nå har jeg hatt bilen til proff behandling hos et bilpleiesenter. Ble knallbra, så nå ser jeg ikke farveforskjell lenger. Kan kanskje muligens se litt i sterk sol, men har ikke hatt mye av det her i det siste. Synd jeg ikke hadde med kameraet når jeg hentet bilen :-( Var nesten for gæli å ta den ut på regnvåte veier, men måtte jo hjem igjen.

#43441  av mk1 black limited

Hvilket firma brukte du?

#43460  av jan-erik

mk1 black limited skrev:Hvilket firma brukte du?
Brukte Bilpleiesenteret AS, Gigstads v 11 3511 Hønefoss 32 12 67 80.

De hadde tatt polert en Masarati nylig som skulle på utstilling, og jobben de hadde gjort på den hadde de fått gode tilbakemeldinger på.

#43946  av MRQuoc

jan-erik skrev:
MRQ skrev:o m g .. Jan Erik .. den er solgt til meg om du selger den om ca. 6 år :P :P :P
Da sier vi det da MRQ :D
Deal , ser frem til å bli voksen 8)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7