TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • MR2 Gti 1990

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #379997  av leiira
 
så da selger du kanskje førersete også da :D :D
 #380053  av leiira
 
Skarholm skrev:
leiira skrev:så da selger du kanskje førersete også da :D :D
Nei jeg skal jo bare trekke om setene.
så dt nå xd leste litt fort gitt
 #380070  av leiira
 
Skarholm skrev:He he. Det går fint vettu. Men hvor er det du kommer fra?
kongsvinger distriktet
 #380269  av Skarholm
 
Da var trekkene i produksjon etter litt krangling med LSC anngående logoen vi skal ha.
Sist redigert av Skarholm den 06 feb 2011 03:34, redigert 1 gang totalt.
 #382223  av Skarholm
 
Det er nå en stund siden det er blitt gjort noe på bilen pga mye jobb og liten gnist, men etter at lakkereren var å så på bilen fikk jeg gnisten tilbake. Det har ikke blitt gjort så mye, men litt har jeg nå fått gjort. Så tenkte å legge ut noen bilder.
Jeg og damen har også fått bekreftet at det nye skinninteriøret vårt er sendt fra London, så det kommer vel i løpet av neste uke! Blir kjekt å se alle delene live! Har kun sett setetrekkene og midtkonsollen på bilder som vi har fått tilsendt. Jeg reiser til Tyskland i 1 måned neste helg, så da har damen sagt at hun skal prøve å få på setetrekkene og få på plass resten av interiøret til jeg er hjemme igjen! Så gleder meg til å se hvordan det blir. Også blir det forhåpentligvis hellakkering når jeg kommer hjem igjen fra Tyskland. Så det gleder jeg meg også til! Legger forresten ut bilder av det nye skinninteriøret i et eget innlegg, for kan jo ikke ha flere enn fem bilder per innlegg...
Vedlegg
slik så det ut før jeg begynte å gjøre ting
slik så det ut før jeg begynte å gjøre ting
IMG_0629.jpg (380.65 kiB) Vist 1730 ganger
her har jeg begynt å ta av spoileren bak - den må jo av når bilen skal lakkeres
her har jeg begynt å ta av spoileren bak - den må jo av når bilen skal lakkeres
IMG_0630.jpg (385.26 kiB) Vist 1722 ganger
da var endelig spoileren av etter litt slit
da var endelig spoileren av etter litt slit
IMG_0632.jpg (356.18 kiB) Vist 1722 ganger
har kjøpt oss nye front blinkers, siden jeg klarte å knekke kanten på den forrige
har kjøpt oss nye front blinkers, siden jeg klarte å knekke kanten på den forrige
IMG_0655.jpg (354.23 kiB) Vist 1722 ganger
 #382235  av Skarholm
 
Her er bildene vi har fått tilsendt av det nye skinninteriøret vårt.. Vi er kjempe fornøyde! Det ser meget stilig ut!!
Vedlegg
slik ser setetrekkene ut
slik ser setetrekkene ut
trd cover 001.JPG (522.95 kiB) Vist 1720 ganger
midtkonsollen med girpose og oppbevaringsboks
midtkonsollen med girpose og oppbevaringsboks
midtkonsollen 2.JPG (112.82 kiB) Vist 1720 ganger
nærmere bilde av oppbevaringsboksen
nærmere bilde av oppbevaringsboksen
oppbevaringsboks 2.JPG (124.27 kiB) Vist 1720 ganger
 #382253  av Mr_Storbrua
 
SÃ¥g jo virkelig nice ut :)

Hva kommer en sånn jobb på? Og hvem har har utført den?
 #382259  av Skarholm
 
Mr_Storbrua skrev:SÃ¥g jo virkelig nice ut :)

Hva kommer en sånn jobb på? Og hvem har har utført den?
Skinnet du tenker på? Det kom vell på 8000 for setene, dørene og hele midtkonsollen ferdig levert på døren. Men da må du få setene trekt om eller gjøre det selv.
 #382260  av Mr_Storbrua
 
Hvem var det som utførte jobben da?

Trekke om setene skal vel la seg gjøre selv.

Fint og pynte opp litt inni bilen.. er jo stort sett det man ser mest :)
 #382262  av Skarholm
 
Mr_Storbrua skrev:Hvem var det som utførte jobben da?

Trekke om setene skal vel la seg gjøre selv.

Fint og pynte opp litt inni bilen.. er jo stort sett det man ser mest :)
Det var LSC interiors i England. Kanon god service og kjempe å ha med å gjøre. Bedre en alt annet i Norge.
 #385098  av Skarholm
 
Nå begynner det å bli en stund siden det har blitt skrevet noe her inne, så nå tenkte jeg det var på tide å skrive litt igjen.. Siden Daniel nå er i Tyskland, og har vært der i snart 3 uker, så tenkte jeg at jeg (damen til Daniel) kunne skrive litt om hva som er blitt gjort på bilen siden sist vi skrev noe her inne på forumet.. Daniel har så å si ikke tilgang til internett nå når han er vekke, så derfor har han spurt om jeg kan oppdatere dere litt!

Det som er blitt gjort på bilen siden sist er at vi får fått på de nye skinntrekkene på setene. Vi fikk setetrekkene, midtkonsollen og dørpanelene for ca 3 uker siden, og allerede samme dagen/kvelden vi fikk dem, så begynte vi å trekke om setene. Vi var så ivirig på å se hvordan trekkene ville se ut på setene at vi rett og slett ikke klarte å vente med å begynne! Vi brukte et par timer på kvelden, og et par timer neste dag. På en måte var det litt stress, men på en annen måte så var det egentlig ikke det! Vi brukte litt tid på det første setet siden vi ikke helt visste hvordan vi skulle gjøre det, men det neste setet gikk egentlig ganske fort! Så alt i alt så var det egentlig ikke så vanskelig! Vi ble meget fornøyd med resultatet, med tanke på at vi ikke hadde gjort noe slikt før! Jeg legger ut bilder av det ferdige resultatet, så får dere gi en tilbakemelding på hva dere synes ;) Vi synes hvertfall det ble stilig! (Beklager at bildene er litt dårlige, men sånn går det når man tar bilder med telefon, og ikke et ordentlig kamera :p)

Vi har også fått de nye lyktene våre nå :D Eller, jeg har ikke hentet dem ennå - de ligger på posten, så jeg skal se om jeg kanskje får hentet dem i morgen.. Gleder meg til å se dem live! Har jo bare sett dem på bilder på nettet når vi skulle bestille dem, så håper de ser like bra ut i virkeligheten. Vet ikke om vi har nevnt det tidligere, men vi har altså kjøpt oss Low Rise lykter! Kan legge ut bilder av de når jeg har hentet de og fått pakket de ut..
Vedlegg
nakkestøtte og øvre del av setet
nakkestøtte og øvre del av setet
setetrekk.JPG (143.92 kiB) Vist 1675 ganger
begge setene ferdigtrekt (dårlig bilde, i know!)
begge setene ferdigtrekt (dårlig bilde, i know!)
setene med nye trekk.JPG (253.69 kiB) Vist 1675 ganger
litt bedre bilde av setet kanskje (liggende i sofaen)
litt bedre bilde av setet kanskje (liggende i sofaen)
IMG_2208.png (134.81 kiB) Vist 1675 ganger
gammelt sete (glemte å sette på nakkestøtten før vi tok bildet) - nytt sete
gammelt sete (glemte å sette på nakkestøtten før vi tok bildet) - nytt sete
IMG_2207.jpg (260.14 kiB) Vist 1675 ganger
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11