Foran

Min kontakt på Yota fant samme nr tror jeg? Uansett ute av produksjon for lenge siden...
Usikker på om min hadde det originalt eller om det er montert i etterkant, de finnes i alle fall, trodde kanskje det var fra en donorbil (i forbindelse med motorbytte), men greit å vite at de også finnes på usdm bilene i alle fall

Blir nok å lage noen selv ettersom de ikke lar seg skaffe, finner noen forum som nevner de, men ingen som har laget noe ettermarkedsgreier. Om de er veldig enkle å lage så kunne man kanskje ha startet opp produksjon av de? Får nesten se an når jeg en gang bestemmer meg for å lage nye, enn så lenge holder de
Tok jobben med girsjaltern i bilen i dag! De gamle var så slitt at koblingene tok borti hverandre i 1.gir, og var vanskelig å få i 1.gir

Tenkte jeg hadde kødda til noe under clutchbyttet, så gleden var stor nor problemet var så enkelt som det. Har nok vært mye hard giring fra tidligere eier

Som du sier går faktisk girstanga tilbake til midten i fri nå! Ble også mye bedre følelse på girstangen nå. Kurrant jobb som du sa, eneste litt tricky var å få på plass fjæra til slutt. De originale gummiforingene til hele braketten så veldig grei ut, velger å la de være, usikker på helt solide alu foringer, ser ikke helt poenget.
Ellers vært ute å kjørt litt på en finværsdag. Lasta full en minnepenn med bare 90talls techno/trance/house, endelig perfekt musikkmatch for en MR2