TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ArildM's AW11 (Bandit)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #442200  av ArildM

Må bare si at Recaro stolene er hærlig, perfekt oppgradering til AW11en!
De er litt hardere enn originalstolene, men jeg sitter bedre og støtten er perfekt balansert mellom daily driver og noe som støtter godt når man kjører litt aktivt.
Siden de er littegrann høyere og hardere er bilen faktisk enklere og gå inn og utav nå, skader jo ikke det heller :)

Dagens innkjøp etter litt research:
http://www.ebay.co.uk/itm/310110918077
:)
 #442213  av Freebird

ArildM skrev:Må bare si at Recaro stolene er hærlig, perfekt oppgradering til AW11en!
De er litt hardere enn originalstolene, men jeg sitter bedre og støtten er perfekt balansert mellom daily driver og noe som støtter godt når man kjører litt aktivt.
Siden de er littegrann høyere og hardere er bilen faktisk enklere og gå inn og utav nå, skader jo ikke det heller :)

Dagens innkjøp etter litt research:
http://www.ebay.co.uk/itm/310110918077
:)
Kjekt når oppgraderingene man gjør også gir litt uventede pluss. :)

Når det gjelder tappepluggen, er ikke bilene våre utstyrt med magnet på den originalt? I såfall skal jeg også handle en slik rimelig kjapt. Jeg så http://tandnmr2mk1carparts.com/ selger en som er laget for Mk1. :)
 #442480  av ArildM

En liten video, (PS: følger fartsgrensene):

Kjørte opp til 8000rpm her, noe mer enn det gjør at man får vondt i ørene :) Enda er den på ca samme lydnivå som en vanlig bil når man ligger i 80 i 5. giret :) Innsugslyden er bare rå :)
 #442482  av Myklebust

RÃ… lyd! :D
 #442485  av ArildM

Takk :) ITB'ene har gromlyd i alle RPM, bare å gi bunn fjøl enten du er i 2000rpm eller i 8000rpm :D
 #442487  av tojo2

hører hjemme i musikktråden den der
 #442490  av ArildM

Takk takk :)
 #442715  av ArildM

Vaska bilen på mandag pga fugledritt på bakskjermen.... Kommer hjem i dag etter at den har stått parkert ute, og det er ikke mindre en 15stk hvite klatter med fugledritt på panser, fanger, forskjerm, frontrute! :lol: :lol: :lol: De jævla fuglene har en skikkelig vandetta mot stakkars MR2en min! Må få tatt en dag og polert / vokset lakken og fått fjernet et par fluer og litt annen dritt i lakken :oops: Men lurer seriøst på om jeg gidder om fuglene skal fortsette slik! :lol:
 #442721  av hmsilset

Kjedelig med fuglebajs :) kul lyd forresten!
 #442723  av ArildM

Takk takk Hans Martin :) Tar lakken skade om dritten ligger i noen dager forresten?
Tenkte jeg skulle ta en skikkelig vaskerunde, men må bare finne tia :oops:
 #442727  av tojo2

ArildM skrev:Tar lakken skade om dritten ligger i noen dager forresten?
:

kan nok det ja
 #442728  av ArildM

Tok en kjapp vask før jeg dro på jobb, fy fader som den dritten sitter! :evil:
Guri som jeg gleder meg til å få garasje. Bilen blir jo møkkastøvete bare av å stå ute uten en gang å bli kjørt med :roll:
Åååh, gledene ved å ha nylakkert bil :lol:
 #442757  av hmsilset

Kan etse godt nedi. Spyl eller vask innen ett par døgn er viktig
 #442759  av Myklebust

Er gjort litt forskning på det der. Raude biler er meir utsatt for fugledrit! :?

Ser det på Carinaen og..
 #442767  av ArildM

Takk for info :) Tror det er noen måker som hekker i nabolaget et sted, hørte de en dag :lol: Jaja, får bli hyppige vask fremover :)
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 76