mr292 skrev:Du må komme med bilde av skrurommet etterhvert ogsåSkal isolere taket der på tirsdag, så da skal jeg ta litt bilder også

mr292 skrev:Du må komme med bilde av skrurommet etterhvert ogsåSkal isolere taket der på tirsdag, så da skal jeg ta litt bilder også
Tribalti skrev:Var innom David i romjula, den fargen du valgte ser mye bedre ut i virkelighetene enn på bilderTakk takk
ArildM skrev:Ser det dukker opp litt bilder på Facebook innimellom, ser ut som at dette blir knallbraDessverre får jeg diverse tilbakemeldinger fra David angående uønsket lyd fra motoren under oppstart (høres ut som rådebank) og ventil tikking - så krysser finga for at David finner ut av hva det egentlig er som er feil der. Han hadde den ute og prøvekjørte litt i dag, så den går i alle fall for egen maskin.
Greit med banjokobling og hull så bensinen kommer gjennom
Ellingz1 skrev:Artig at david legged ut oppdateringer på facebook etterhvertJa, det er godt å se litt progresjon innimellom...
Audun F skrev:Ja begynner at det blir på tide å få norges mest strøkene MR2 på veienEllingz1 skrev:Artig at david legged ut oppdateringer på facebook etterhvertJa, det er godt å se litt progresjon innimellom...
Det har skjedd mer med bilen de siste ukene enn det har skjedd de 2 siste åra nå
Audun F skrev:Da er det kroken på døra dessverre. Motoren som vi satte sammen fra grunnen av må total-overhales hvis det skal bli noe ut av den. Jeg orker ikke putte mer penger i en middelmådig motor og kommer derfor til å legge hele bilen ut for salg - slik den står.Hvis det bare er selve innmaten i motoren som er gåen, kan du nok få tak i en billig 5sfe motor.
JADDA! Særlig! Nei, motoren er det over og ut for, selv om det sikkert er lagt ned tid og penger for 2 Beams i den 5SFE motoren...
Helt seriøst er jeg nå på jakt etter en 5SFE som passer rett nedi i en 1992 MR2 (plug-and-play). Jeg har sjekket ebay uten å finne noe særlig, men jeg skal høre med Egon om han har noe liggende...
Er det noen som vet om noen som har en 5SFE stående som jeg kan få kjøpt er det bare å si ifra.
Hvorfor i all verden vil jeg ha nedi en slik møkkamotor? Vel, bilen min er levert med 5SFE, så da må det nesten sitte i en 5SFE når bil en skal vises for å få igjen skiltene + at det er best å ha en original motor nedi der når man skal vise den for godkjenning av ombygging
SÃ¥ nei, skal ikke selges