celicat23 skrev:Først THE TOWN, nå RED... Endelig noen gode filmer. Burde sees, begge to.Lasta ned?

celicat23 skrev:Først THE TOWN, nå RED... Endelig noen gode filmer. Burde sees, begge to.Lasta ned?
Noxan8 skrev:http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10020597HARRY på lang vei
ME WANT!!!
predator skrev:Noxan8 skrev:http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10020597HARRY på lang vei
ME WANT!!!Trur forøvrig kjerringa har klikka i vinkel hvis jeg har bytta ut Hardangeren med det der. ..
Drafter skrev:Flere enn meg som skal på top gear i slutten av mars?YES! Gleder meg sykt
celicat23 skrev:Hvis du likte HEAT så kommer du til å like THE TOWN. Den er i samme gata. Men.. Se film på pc'n? Er ikke det litt tamt da? Hvis du ikke har en gedigen monitor dapleier å se film på dataen min jeg, er ikke så kresen som deg
Drafter skrev:hva med å skaffe seg en svær tv på soverommet som du kobler til pcen da?? enda bedre detcelicat23 skrev:Hvis du likte HEAT så kommer du til å like THE TOWN. Den er i samme gata. Men.. Se film på pc'n? Er ikke det litt tamt da? Hvis du ikke har en gedigen monitor dapleier å se film på dataen min jeg, er ikke så kresen som deg![]()
dessuten er det digg å ligge i senga og se film alene, haha..
har du sølv eller gullbilletter da?
inzane2012 skrev:går det ann da? xD åssen kabel?Drafter skrev:hva med å skaffe seg en svær tv på soverommet som du kobler til pcen da?? enda bedre detcelicat23 skrev:Hvis du likte HEAT så kommer du til å like THE TOWN. Den er i samme gata. Men.. Se film på pc'n? Er ikke det litt tamt da? Hvis du ikke har en gedigen monitor dapleier å se film på dataen min jeg, er ikke så kresen som deg![]()
dessuten er det digg å ligge i senga og se film alene, haha..
har du sølv eller gullbilletter da?
Drafter skrev:går det ann da? xD åssen kabel?
hva med å skaffe seg en svær tv på soverommet som du kobler til pcen da?? enda bedre det
loft skrev:eller så er du så heldig å ha PS3 og bruke java media ps3 stramer og streamer fra pcen, funker fjell, kan du ha pcen stående hvor enn du vil så lenge du har nett.dette funker og ganske greit med xbox, men da må filmen/serien vere i rett format, den spiller ikke av H.265 og den typen format, kun xvid/dvix o.l....
loft skrev:eller så er du så heldig å ha PS3 og bruke java media ps3 stramer og streamer fra pcen, funker fjell, kan du ha pcen stående hvor enn du vil så lenge du har nett.Hvordan gjør en det?
Haugrud skrev:Du kobler både pc og PS3 til ditt lokale nettverk, og deretter bruker du ett program som lar deg streame. Loft nevner java media ps3 streamer, jeg har ikke noe erfaring fra dette programmet, selv bruker jeg bare Vuze...loft skrev:eller så er du så heldig å ha PS3 og bruke java media ps3 stramer og streamer fra pcen, funker fjell, kan du ha pcen stående hvor enn du vil så lenge du har nett.Hvordan gjør en det?