TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Neemi's "herpa bil" KRONERULLING

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #118419  av GT4 CS

Pratet litt med GTFOUR eller hva han nå kaller seg her inne :oops:
Han med den sølvgrå st205 i strømmen.
Vi sto og pratet litt rundt det som skjedde med neemi og asfalt kanten her om dagen. Så utrolig kjipt da sånt skjer, hvertfall med tanke på hvor mye hun har slitt og ofret for og få bilen så strøken, ny lakket,ny stylet,nye felger.
Hva med og arangere en liten kronerulling for og hjelpe henne og få fikset opp bilen igjen. Folk kan jo f.eks donere den summen de vil. Alle monner drar :)
Synes det er et supert forslag iallefall.
Hun har jo stått på masse for og ordne plasser på gatebil og ordnet et fint banner osv, samt er en liten humørspreder på treff, så det minste vi kunne gjøre er og donere en liten slant til et serdeles godt formål.
(unskyld skriveleifene mine her neemi ;) )

#118424  av Zepticon

Ka som har skjedd da? Hær e det nåkka æ har gått glipp av ja...

#118449  av memo

har aldri sett noe slikt når det er et hannkjønn som har kræsja her på forumet :lol:

#118453  av Neemi

Tusen takk for omtanken GT4 CS. Var koselig tenkt, men jeg kan med en gang si at dette ikke blir aktuelt.
Alle er uheldig og alle vet at det koster penger å ha bil.
Ingen andre enn meg selv kan noe for det som skjedde med bilen, og det vil bli fikset igjen. Forventer ikke at noen skal gidde å bry seg om dette i det hele tatt da det ikke er deres egen bil og fordi det også skjer med de fleste av oss før eller senere i en eller annen form at bilen går i stykker på et vis.
Setter selvfølgelig pris på de kondolanser jeg har fått, men er ingen grunn til å synes så veldig synd på meg, dette klarte jeg fint på egenhånd.
Bittert, men det kan jo hvertfall fikses igjen.

Historien er slik: Neemi er ferdig på trening, og tenker at nå er været helt ok så da dropper vi den sosial svømmingen med de andre, og stikker hjem og vasker bil istedet. På vei ut fra treningshallen går det en vei som har masse parkeringsplasser på sin høyre side, og på enden av denne må man legge seg litt mot venstre fordi asfaltkanten i front på parkeringen går litt ut mot der du normalt ligger i veien når du kommer nedenifra.
Idet jeg kommer opp bakken får jeg sola midt i trynet, blir blendet og kommer meg selvfølgelig ikke langt nok mot venstre og treffer asfaltkanten så det synger.
Resultatet: To ødelagte felger og litt herpa styling.

Shit happens.......til de som måtte føle for å donere noe, gi det til de sultne barna i Afrika eller tiggeren på gata.
Er så mange andre som trenger de pengene.
Hva skal jeg klage på? Jeg har faktisk to biler, hvorav en VAR ganske strøken ;)
Jeg har et sted å bo og klær å ha på meg.
Kan ikke klage så fælt da.
Vedlegg
Høyre felg foran
Høyre felg foran
IMG_0646.jpg (213.07 kiB) Vist 2438 ganger
Høyre felg bak
Høyre felg bak
IMG_0654.jpg (242.49 kiB) Vist 2450 ganger
Sideskjørtet
Sideskjørtet
IMG_0653.jpg (106.05 kiB) Vist 2437 ganger

#118456  av GT_rider

den der skaden på stylinga er nå ikke den verste jeg har sett. men helt klart surt, når slikt skjer

#118459  av Neemi

Det som kan bli kjipt er hvis han som skal fikse dette vil ha av hele sideskjørtet, for det sitter festet med rutelim langs hele og kommer til å bli et helvete å få av igjen.
Ble endel riper på frontleppa og så jeg senere, men hele fronten skal lakkes opp igjen uansett så det er ingen krise.

Blir nok å bruke penger på og drive med fremover så jeg skal hvertfall ikke kjede meg :)

#118464  av Remi

jenter as dem sku ikke hat lov te og kjøre bil :lol: "dukke"

Neida... er fort gjort og ta borti fortauskanten da..

#118465  av GT4 CS

Må ikke takke meg for omtanken neemi, var GTFOUR sitt forslag, jeg kommer ikke på slikt av meg selv :wink: Fordi jeg nemlig er superduper ondskapsfull :twisted:
Men synes nå fortsatt det var et godt forslag da.
Så løp og lever en tier til mannen i gata så han slipper og mokke ned ei gammal dame som går rundt i sin egen verden oppslukt i tankene om og effektivisere vaffel stekinga :lol:

#118470  av Neemi

Remi skrev:jenter as dem sku ikke hat lov te og kjøre bil :lol: "dukke"

Neida... er fort gjort og ta borti fortauskanten da..
Jeg ventet på den der ja ;)

Dagen det skjedde var jeg ikke så blid som jeg var nå kan jeg love.
Men det går seg til.

I mellomtiden kan jeg kose meg med alle passende kommentarer :lol: :lol: :lol:

For å dempe de litt så kan jeg skryte av at det er første synlige skade på noen bil jeg har kjørt siden jeg fikk lappen for snart fire år siden ;)

#118499  av jumbo

Jenter bak rattet ja.... hva annet kan man vente ...

<tar omhyggelig dekning> :mrgreen:

Synd å høre Neemi, håper det ordner seg uten altfor mye pes.

#118500  av Neemi

jumbo skrev:Jenter bak rattet ja.... hva annet kan man vente ...

<tar omhyggelig dekning> :mrgreen:

Synd å høre Neemi, håper det ordner seg uten altfor mye pes.
Hehe.....det gjør det nok. Første investering er allerede unnagjort.
Og det ble SOLBRILLER 8) :lol:

#118540  av bose

memo skrev:har aldri sett noe slikt når det er et hannkjønn som har kræsja her på forumet :lol:
du sier no der....

GT4SC : :lol: :lol: :lol:

Dæven, Neemi er den første jenta jeg har vært borti som faktisk sier "neitakk" stort sett pleier kvinnfolk å smiske og sluke til seg

#118552  av kaimagne

jumbo skrev:Jenter bak rattet ja.... hva annet kan man vente ...
Synes å huske en viss person på Leiraveien som slettes ikke var langt unna å brette bakhjulene innunder bilen sin. Det finnes visst en videosnutt av det også, synes jeg å huske... :roll: :twisted:

#118555  av GT4 CS

Og både kaimagne,neemi og jeg trenger penger, får det for man aldri nokk av.
Så våres alle kjære jumbo, du kan få kjøpe rettighetene for 12.000kroner.