TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• vanlig gt4 tÃ¥ler ogsÃ¥ en del.....

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #118745  av Elzin

ja da kan jeg tenke meg dere vet hva dette handler om...

se bildet så ser vere hvordan det hendte.

fikk sladd på bilen, og den veltet ut i en grøft av store stein og trær. så bilen ser ikke ut. mne håper på at det går an å fikse. skal legge opp bilder av skadene i måpren reiner jeg med.
ingen skader på meg, passasjeren min fikk ett lite kutt i skulderen siden det kom en tre rot inn vinduet hans. kunne gått mye verre.

orker ikke forklare så veldig detalj...

men vi kom oss avgårde til gatebil og det var enormt kjekt.

fikk også sett tvboden.se sin celica GT4 CS da vi var i sverige. og jeg har aldrig i mitt liv sett en så råfin celica.
Vedlegg
krasj.JPG
krasj.JPG (38.55 kiB) Vist 1425 ganger

#118747  av Kjelliken

:( dette var leit og høre elzin. håper alt går bra.

:wink:

#118759  av Elzin

mener jeg skal klare å fikse det. fikk vite av politiet at det var 60 sone rett før svinen.. jeg trodde det var 80..

mistet lappen også

#118771  av CelicaTurbo

usj, håper du får fikset bilen da, og så lenge de ikke vet farten for sikkert kan de vel ikke ta lappen din så lenge vel?

#118774  av kaimagne

Nei, så lenge man sier at man ikke vet hvor fort man kjørte, så kan de vel ikke gjøre så mye. Da måtte de i såfall foretatt oppmålinger, målt temp, fuktighet osv med en gang, så det spørs hvor mye de legger i det med så mange usikkerhetsfaktorer.

Med mindre du sa at du kjørte godt over 80 km/t da... :?

Uansett, tvi tvi! Og husk at det verste som kan skje, er at straffeutmålingen politiet bruker som utgangspunkt faktisk blir gjeldende. Prut, engasjèr advokat, krangle, ha møter osv, for å få ned straffa eller få den helt vekk!

#118790  av Elzin

får håpe jeg får fikset bilen ja. noen som vet hvordan jeg sjekker om den er ramme sjev? siden den trossalt datt ned i en grøft som var ca 2 meter dyp med trær og store stein i.

#118793  av kaimagne

Må nok på ordentlig verksted da, få sjekka den i rigg for å se om vanger og kanaler osv er skjeve...

Høres dyrt ut...

#118816  av Elzin

dyrt blir det helt sikkert. men det værste er at den må i såfall sleeeepes inn på verkstedet siden den må opp på en falken bil osv. hjulet forran står i vinkel

#118818  av cs2451

Dette var synd. Vi kan jo starte klubb vi to nå.. Bra topic....

#118821  av Elzin

hehe. stemmer. tror jeg skal legge meg ut på den der "killer topicen"" som GT4-Killer

#118824  av Elzin

du skulle kjøpt min. så bare bytta motor osv rett over. ;)

#118826  av cs2451

min blir sikkert fikset opp igjen. er det veldig mye skader på din da??

#118891  av Elzin

tjah, skader på kanalen, skader i karosseri. skader i alt ved for hjulet. skader i skjermene, skader i masse rart....

#118899  av cs2451

Elzin skrev:tjah, skader på kanalen, skader i karosseri. skader i alt ved for hjulet. skader i skjermene, skader i masse rart....
Oki. min er kun skadet i fronten. fra Framdørene og bak er den strøken..

#118936  av Elzin

har du noen bilder av bilen din etter kolisjonen?