TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Saklig post pÃ¥ Sol.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#119196  av Dalan

Hehe, nå er vel ikke akkurat sol.no sitt debattforum av de mest seriøse heller, da.. :)
Og, hvorfor bli provosert av sånn? Det er jo den som har skrevet det som virkelig har et problem..

Smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor mange venner du får :)

#119197  av teknikeren

Ha ha ha, latterlig dame... he he he.
Skrev svar jeg :D

#119229  av Blueman

Dalan skrev: Og, hvorfor bli provosert av sånn? Det er jo den som har skrevet det som virkelig har et problem..
Hehe ja jeg tror ikke hun er helt på nett desverre :?

#119241  av funkes

Dalan skrev: Og, hvorfor bli provosert av sånn? Det er jo den som har skrevet det som virkelig har et problem
Det er enten veldig genialt skrevet, eller så er det veldig idiotisk skrevet. Men ut i fra skrivefeilene og språkbruken tror jeg kanskje det er sistnevnte. Det er jo et svar på den "adiot" (eller hva det var) bloggen som var i Vg for en liten stund siden, der skribenten kalte alle som kjørte Audi for råkjørere bla bla bla. Dette vet jo også skribenten at er bare tull, men en genial måte å starte en diskusjon på fordi så mange personer blir engasjert.

Slike metoder blir ofte brukt. For eksempel han ernæringsforskeren, som ville forby pølser på bensinstasjoner, hvis dere husker han. Han ville ha en ernæringsdebatt og gikk ut i media og sa at man burde forby salg av pølser på alle bensinstasjoner for dette var så usunt. Han sa jo også selv at han mente dette var bare tull, men han oppnådde det han ville, nemlig en debatt om kosthold og ernæring som engasjerte folk :)

Litt tilbake, ja det på Sol var nok skrevet av en idiot, men slike tråder kan være genialt lure for å få til en artig og engasjerende tråd.

#119246  av teknikeren

Man kan trygt si at det engasjerte og tror det sitter en person å gliser bra, men på den anen side som flere påpeker så var ikke innleget fritt for skrive feil eller gjennomtenkte settninger. Virket som mange ble rett og slett såret.
MJen hvis en bil forårsaker kø og vedkommende ligger i køen, hvordan finner de ut hvilken bil det er som ligger først? Hvis man ikke møter køen da?

#119248  av sindrejl

haha for en teit diskusjon.. begynner å dra inn "hva fan trur du at du er? dra til helvette og bomb et fly, det er vell det eneste dere kan!
skal stemme FRP så ikke flere av dere får komme inn i vårt land og nyte vårt paradis."

#119288  av Zepticon

For å understreke poenget med Tysk VS Japs....

Kompisen min kjørte i sia på meg i ca 40km/t og bøyde inn støtfangern på Golfen sin,. Den var i stål eller hva det nå enn er de bruker.
Plastfangeren på Mazdaen min tok i mot støyten og fikk bare en så vidt synlig ripe :lol:

Siste gang han kjøper tysk var komentaren når han rygget ut og fikk se "skadeomfanget" 8)
Japansk plast >>>> Tysk stål

#119340  av TurboKnut

Ser det er en som skriver han har en MR2 Verso der... :roll:

#119415  av teknikeren

KK-ma70 skrev:MÃ¥tte kommentere han som hadde Toyota med 480hk.. med turbo og kompressor :D
Man kan vistnok kjøre begge deler, tror jeg leste en sak om det i bilsport en gang, var en mercedes

#119417  av memo

Zepticon skrev:For å understreke poenget med Tysk VS Japs....

Kompisen min kjørte i sia på meg i ca 40km/t og bøyde inn støtfangern på Golfen sin,. Den var i stål eller hva det nå enn er de bruker.
Plastfangeren på Mazdaen min tok i mot støyten og fikk bare en så vidt synlig ripe :lol:

Siste gang han kjøper tysk var komentaren når han rygget ut og fikk se "skadeomfanget" 8)
Japansk plast >>>> Tysk stål
hehe, må være unikt tilfelle isåffal... jeg er både mercedes og japse tilhenger, og eldre mercer tåler bra mye mer enn japseblekket :)

#119620  av Gjertsen

er sundt at folk skriver litt dritt om andre biler. bare bra for konkuransen det!!
men svaret for at kanskje toyota eiere av bilen yaris,corolla og avensis lager kø er pga 90% av gamlinger (60+) kjører disse bilene pga de er driftssikkre,billige og ser ok ut.

de som lager kø i systemet er gjerne de som gir bånn pupp også brå bremser..

røkk å napp med andre ord..

god jul og godt nyttår :p ehm. ekke så mange mnd til enda :p

#119643  av Zepticon

Og Opel lager lite kø fordi dem står oftest på verkstedet :lol:

#119663  av FireFox

Går det ann å bli mere idiot i hue sier jeg... jævla kjærring