Jeg kjøpte meg denne bilen sist vinter og begynte å shine opp bilen, første som blei gjort var å begynne å fjerne rosten, som feks begge støttdemper tårnene, hjulbuer, framskjermer, bakplate, bakluke, front rute har vert ute.. osv.
Så fekk jeg tak i brukt styling som såg ganske greit ut på bildene, men når jeg fekk stylingå heim, så viste det seg å ver temmeligt masse arbeid der og, masse nerriving, støyping på ny, sparkling å det som fyller med
SÃ¥ sei helle bilen, utenom motoren har vert demontert.
Fekk lakkert bilen nå i begynelsen av månen, akkurat ikke i tide til rudskogen
men det får jeg ta igjen nå i september. 
Lakken var en type jeg kjøpte av "house of kolor" di har vilt fete lakk typer å velge mellom
Selv velge jeg en type som har blanding av kamelon og flake effekt i seg, med svart bakgrunn
Har vel jobbet nå med bilen i et godt halvt år.
Motoren på bilen er ikke godt lenger en 139000km, og bruker lite olje. fungerer helt fint som den skal.. Jeg er den 2 eier på bilen siden ny!
Har tatt en del bilder fra prosjektet og lagt ut på internett, ta en titt å se, og si hva dere synest.. Er altid kjekt med tilbake meldinger..
Har altså tenkt å kjøpe nye felger, og effektanlegg, men har ikke råd til det ennå
må spare opp litt penger først.. er lærling ennå ser du.
Og her har jeg alle bildene fra prosjektet:
http://photobucket.com/albums/v403/aneich/corolla%20gt/
Så fekk jeg tak i brukt styling som såg ganske greit ut på bildene, men når jeg fekk stylingå heim, så viste det seg å ver temmeligt masse arbeid der og, masse nerriving, støyping på ny, sparkling å det som fyller med

SÃ¥ sei helle bilen, utenom motoren har vert demontert.
Fekk lakkert bilen nå i begynelsen av månen, akkurat ikke i tide til rudskogen

Lakken var en type jeg kjøpte av "house of kolor" di har vilt fete lakk typer å velge mellom

Selv velge jeg en type som har blanding av kamelon og flake effekt i seg, med svart bakgrunn

Har vel jobbet nå med bilen i et godt halvt år.
Motoren på bilen er ikke godt lenger en 139000km, og bruker lite olje. fungerer helt fint som den skal.. Jeg er den 2 eier på bilen siden ny!
Har tatt en del bilder fra prosjektet og lagt ut på internett, ta en titt å se, og si hva dere synest.. Er altid kjekt med tilbake meldinger..
Har altså tenkt å kjøpe nye felger, og effektanlegg, men har ikke råd til det ennå

Og her har jeg alle bildene fra prosjektet:
http://photobucket.com/albums/v403/aneich/corolla%20gt/