TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• oppusing prosjekt av corolla gt :D

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #119922  av aneich

Jeg kjøpte meg denne bilen sist vinter og begynte å shine opp bilen, første som blei gjort var å begynne å fjerne rosten, som feks begge støttdemper tårnene, hjulbuer, framskjermer, bakplate, bakluke, front rute har vert ute.. osv.
Så fekk jeg tak i brukt styling som såg ganske greit ut på bildene, men når jeg fekk stylingå heim, så viste det seg å ver temmeligt masse arbeid der og, masse nerriving, støyping på ny, sparkling å det som fyller med :)

SÃ¥ sei helle bilen, utenom motoren har vert demontert.
Fekk lakkert bilen nå i begynelsen av månen, akkurat ikke i tide til rudskogen :( men det får jeg ta igjen nå i september. :)
Lakken var en type jeg kjøpte av "house of kolor" di har vilt fete lakk typer å velge mellom :D
Selv velge jeg en type som har blanding av kamelon og flake effekt i seg, med svart bakgrunn :D

Har vel jobbet nå med bilen i et godt halvt år.

Motoren på bilen er ikke godt lenger en 139000km, og bruker lite olje. fungerer helt fint som den skal.. Jeg er den 2 eier på bilen siden ny!

Har tatt en del bilder fra prosjektet og lagt ut på internett, ta en titt å se, og si hva dere synest.. Er altid kjekt med tilbake meldinger..

Har altså tenkt å kjøpe nye felger, og effektanlegg, men har ikke råd til det ennå :( må spare opp litt penger først.. er lærling ennå ser du.

Og her har jeg alle bildene fra prosjektet:
http://photobucket.com/albums/v403/aneich/corolla%20gt/
Vedlegg
P1000397.JPG
P1000397.JPG (39.79 kiB) Vist 109 ganger
P1000393.JPG
P1000393.JPG (40.52 kiB) Vist 103 ganger

#119927  av Rolla_RS

He,he, denne minnet enormt om min da den var i sine glans dager. Men det ser ut til at du har spandert litt mer tid for å få bra finish. Legger ved ett bilde av min til sammenlikning hvis det er greit.

Bilde

Bilde

#121292  av Johansen

hmf;\ vil ha!

Noen av dere som har gjort noe kult inne i bilen?

Har lyst å gjøre litt med min innvendig, men vet ikke helt hva som ser bra ut osv. Hadde vært bra om dere hadde gjort noe, isåfall legg ut noen bilder hvis dere har gjort det.

#122541  av kodalracing

Jævelig rå styling til den bilen. åsen front fanger er det du har brukt???

#135675  av Tuttelura

Ã¥ fytte grisen!!! miiiiiiiiiiiin! hehe... dream on... :(

mye har du brukt på denna a?

#135693  av FireFox

Hehe, tøff farge.. veldig spesiell vil jeg si :)

hei

#138706  av aneich

her et et bilde nå tatt i går :) me nye felger, vurderer å hive på senkesette, jeg har liggenes, en ca 60mm.. effektanlegg er kommet på :)
Har gjort bitte litt inni : Bilde Bilde Bilde Bilde Bilde

#138766  av lasse

Sjukt pen bil!
Dritrå lakk da, godt å se at noen redder de bilene der, atfor trist å se rød/rosa biler som nesten knekker av rust.
Ta godt vare på den :D

:D

#139167  av aneich

satt på senkesette igår :D blei låg å fin. Framme nere på frontfangaren nå er det 7cm å gå på, mellom fanger og bakke :D Kunne gått tenkt meg ei sånn cat killer lippe å satt på så hadde an blitt skikkeli low rider ;)

#139331  av Johansen

Niiice! hvordan senkesett satt du på? er det godkjent?

Utrolig pen biiil :D

#139638  av lexusmann

Hehe, den har vært hvit, ja... :D Utrolig mange hvite slike ute å går (de som er igjen). Grattis med kul gammel bil!!!
 #140369  av aneich

Fekk lakket motor romme i helgen nå :D så nå er det ingenting som er kvit lenger :)

Senkesette er ikke lovlig trur jeg.. skal ikke godkjenne det iallfall.. har ikke papirer på det. Er 60mm

Hadde et lide uhell igår kveld!!! :(( satan asså.. komme te å sette inn bilen te vinteren nå! så må eg få fiska fangaren igjen :( litt sjipt..
Er ikke det billigste å begynne å fikse på..

Her er noen nye bilde :)
Bilde
Bilde
Bilde

#140439  av Johansen

ouch!! det der så ikke godt ut:\ hva skjedde?

#140442  av wolfgang

Hmmz.. skal si me uenig på en ting, og det er dekalene på frontruta, som reffererer kun til Honda TypeR... Er det virkelig noe å sette på en Toya?
 #140538  av aneich

Johansen skrev:ouch!! det der så ikke godt ut:\ hva skjedde?
det va mørkt, sko hadde vert på trening, i en hall me en fotball bane, så sko eg rygga ud, så sko eg rygga litt ut på bane kanten for å snu.. så låg det et bil dekk me sement i! :( så eg isje såg.. å ryga i!