TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Import av Supra mk4

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #120208  av MR2GTI

Eg har ein kompis som lurer på og importere ein supra mk4 turbo. Me har kikka litt innpå http://www.autoscout24.com. Og har funnet ut at me får inn ein "riktig styrt" (venstre styrt) for mellom 200000 og 300000 kroner. Dette hørtes jo ekstremt billig ut! Engangsavgiften er på 155000 kr på ein 94 mod. med 330 hk. Kan dette stemme?? Folk skal jo ha 450000 for bilene sine. Ser også at Turboknut selger ein høgre styrt bil til ca 250000 på skilter. Men denne er jo venstre styrt. Har lagt merke til ein ting som eg lurer på, bilene har ikkje skilt i tyskland ser det ut til. Men det skal vel ikkje ha noe og sei i og med at import er import. Håper det er noen som har greie på dette som kan svare.

#120232  av MR2GTI

Har no hørt at det er ein fyr som legger ut billige biler og får folk til å forskuddsbetale. Men det er merkelig viss det er han som "eig" så mange av disse bilene.

#120234  av TurboKnut

Send linken over til meg (i pm) så kan jeg undersøke litt for deg.

Jeg opplever i allefall at ikke så mange tror på annonsene mine på Mobile siden de bilene er priset så lavt at det bare er fakeannonser de har havnet blant.
Jeg har kamerater i Tyskland som kun driver med Supra som har henvendt seg til meg og lurt på om jeg er bare ute etter forskuddspenger jeg også...hehe... :twisted:
 #120263  av @lpher

MR2GTI skrev:Eg har ein kompis som lurer på og importere ein supra mk4 turbo. Me har kikka litt innpå http://www.autoscout24.com. Og har funnet ut at me får inn ein "riktig styrt" (venstre styrt) for mellom 200000 og 300000 kroner. Dette hørtes jo ekstremt billig ut! Engangsavgiften er på 155000 kr på ein 94 mod. med 330 hk. Kan dette stemme?? Folk skal jo ha 450000 for bilene sine. Ser også at Turboknut selger ein høgre styrt bil til ca 250000 på skilter. Men denne er jo venstre styrt. Har lagt merke til ein ting som eg lurer på, bilene har ikkje skilt i tyskland ser det ut til. Men det skal vel ikkje ha noe og sei i og med at import er import. Håper det er noen som har greie på dette som kan svare.
Om du mener at det skal være mulig å få inn en LHD Supra mkIV TT til mellom 200' og 300' NOK...ferdig reaa i norga...så er nok det science fiction..pr.idag ihvertfall :D

200-300' PLUSS avgift høres mer sannsynlig ut spørr du meg :)

#120300  av Turbotrille

Det stod en svensk Supra på finn.no her hin dagen til 219.000, men nå var den borte så jeg.

#120312  av TurboKnut

Her er noen en kamerat av meg i Tyskland har:

Toyota Supra Automatic, '93 german targa model, 197.000 km, bluemet., no tuning but without speed limiter, very clean interior, el. front spoiler, big rear spoiler, leather, AC, cruise control, timing belt changed, full Scheckheft, 3 owners, ...... extras: original CD Player, 3rd brake light, clear indicators front and side, very good condition, telephone prepared, looks like 80.000 km, eventually with 8,5 + 10x18" AEZ rims.
22.800 Euro.
---------
Supra Automatic, '94 german targa model, 134.000 km, bluemet., no tuning, clean interior, el. front spoiler, big rear spoiler, leather, AC, cruise control, ...... extras: custom double exhaust system, keyless remote control, original CD Player, CD storage box, 3rd brake light, clear indicators front and side, Nokia telephone, red H&R lower springs, black windows, 20mm spacers f+r, 24.900 EUR
FYI: The vehicle has had a "try to break in" damage on left side, car is repainted (high quality).
----
Toyota Supra 6 gear manual gearbox, '94 german targa model, 123.000 km, silvermet., no tuning, big rear spoiler, leather, very clean interior, AC, cruise control, new brake pads and discs front and rear, new battery, ...... extras: big Veilside front spoiler, lower red H&R springs, original CD Player, 3rd brake light, clear indicators front and side, 30.900 EUR
FYI: The vehicle has had small dent on front left side (repaired, car has lost front left wheel in 1997). No damages on frame, brakes or door. Repainted front wing.
---------------------

Dette er hva prisene ligger på for gode biler.