TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• pris pÃ¥ K&N

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #122061  av Paulsen86

heisann..

skal til å kjøpe med ett K&N filter til Celica GTi nå..
funnet dette her:
http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=4766

muligheter for å få dette biligere ett annet sted?
skal ha ett fullstendig kit, ta ut gammel og rett inn med nytt..

skal ikke være noe stress eller problemer med å montere dette?

er dette ett greit filter??

takk

#122068  av Rolfis

Har K&N selv, og syns det fungerer veldig bra. Lyden er ihvertfall merkbart råere!!! 8)
Prisen syns jeg heller ikke var ille. Betalte litt mer selv, men det var til T20karosseriet og 175HK.

Monteringen hos meg var ihvertfall ikke noe problem. Skru av det gamle og sett på det nye. Tror selv mor hadde klart det.. (nesten) :lol:

#122082  av Paulsen86

ok! takk

da blir det en bestilling i morgen! :)

#122086  av MR2WideBody

Skal ikke ødelegge verken for deg eller for streetdesign, men jeg bestilte derfra til MR2'en min og jeg fikk det 9 måneder etterpå..
Fikk kompansasjon jeg da, så det var ikke verdens undergang.. Men bare presiser når du bestiller at du skal ha leveringstid

#122106  av Paulsen86

hehe... takk for rådet!

skal si ifra!

#122114  av ScadamiCa

ga 900 for det på tstuning, kit til T18 Gti

#122123  av MR2WideBody

Paulsen86 skrev:hehe... takk for rådet!

skal si ifra!
Ikke noe problem, men skrev ikke dette for å skremme, kan godt hende at de er veldig seriøse, men det var rimelig nystartet firma når jeg bestilte fra de.. Mye mulig de har det meste på lager nå..

Lykke til

#122210  av Paulsen86

hehe.. ringte idag. han mente han hadde bestilt idag, og da kom det på lager om 1-4 uker..

noen andre steder dem selger K&N?

#122226  av Mr_Sann

hvem er importøren av k&n egentlig?

Er ute etter samme selv men vipper mellom K&N og Green.

#122275  av gt4 carlos saintz

Kollevold.no har alle K&n filter på lager trur eg.

det står og på sia deira at dei er offisiell importør..

#122298  av Paulsen86

jepp jeg så det! tenkte jeg skulle bestille der ifra! billig også ser jeg!

men det finnes ikke ett filter som på en eller annen måte lager en liten pop off, selv om du ikke har turbo a?
hehe..

en kamerat har ett sånt åpent filter av noe slag, lager fin pop off lyd.. men det er en turbo bil (A4 1.8), han har K&N.. han pratet om ett "åpent" k&n filter..?

#122306  av MR2WideBody

Tror ikke det finnes, men på Audien er det sannsynligvis lufttrykket som går motsatt vei når han slipper gassen "correct me if im wrong!", hadde en kompis som hadde K&N filter på en nissan 200sx, og den slapp ut trykket gjennom luftfilteret når han gira/slapp gassen.. Han hadde ikke dumpventil forresten..
Mener også å hørt at dette er skadelig for turboen fordi at snurra går motsatt vei når dette skjer. Noe jeg personlig syns at høres merkelig ut, veit ikke helt om dette er tilfelle. Men det er garantert noen andre her inne som har mye mer peiling på hvorfor dette skjer enn meg