TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Oppbevaringsrom under Cd spiller Mk2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #124136  av BrennaRacing

Fikk ny enkel din stereo i dag, å ringte Toyota for å få tak i delenummeret på oppbevaringsrommet som jeg skal ha under...Noen som har nummeret???

#124488  av FireWalk

oppbevarings rom? om du mener det jeg trod du mener nå så er det bare å bruke et hvilket som helst toyota oppbevaringsrom... Jeg stakk bare inn på toyota og sa jeg skulle ha et slikt, så fikk jeg et gratis... :-) de har tonnevis med slike liggende. er visst ganske universalt.

#124506  av BrennaRacing

Okay....Det er et sånt rom som passer inn der stereoen skal sitte....Det burde jo være universalt ja, siden det er enkel din...

Ringte Toyota å spurte, de skulle ha 369 spenn for det :shock:

#124511  av Mr2 Mk2

BrennaRacing skrev:Ringte Toyota å spurte, de skulle ha 369 spenn for det :shock:
Stikk innom de på nybil montering,de kan nok gi deg ett :wink:

#124512  av BrennaRacing

Nybilmontering???? Der de selger biler??

#124513  av lasse

Er hypp på et sånt et jeg også...

#124517  av Mr2 Mk2

BrennaRacing skrev:Nybilmontering???? Der de selger biler??
regner med de på Toyota der du bor,ogsåhar noen som pleier å stå på montering av utstyr i nybiler.Der må mangen av disse +masse annet,vike til fordel for noe annet..
Sist redigert av Mr2 Mk2 den 11 aug 2005 21:46, redigert 2 ganger totalt.

#124519  av BrennaRacing

Aha...Skjønner...kanskje jeg stikker innom en tur å hører med de i morra...

#124520  av Mr2 Mk2

BrennaRacing skrev:Aha...Skjønner...kanskje jeg stikker innom en tur å hører med de i morra...
Du skal vel ikke på dagali,da kunne jeg sett om noen på jobben har et slikt imorra også ta det med evt...

#124524  av BrennaRacing

Nei, jeg skal ikke det....Men jeg skal kanskje til Rudskogen i morra da.... :lol: Regner vel med at du ikke kommer dit :D

Ellers takk :D

#124946  av Tums

skulle noen fortsatt lure så er delenr: 55521-30170

:lol: :D