Det nærmer seg bilbytte, og jeg vurderer import av mkIV NT fra USA. Men hvor lang tid tar transporten fra Usa til Norge?
elino skrev:Tenkte på kun overfarten ja..... den andre tiden kan jo variere en del med tanke på hvor i landet man kjøper bil osvDu kan jo eventuelt følge med på supraforums.com..og sjekke MASSE referanser på selger om du kommer over noe som ser interesant ut
Høres bra ut dette... klarer å vente noen uker![]()
Men problemet er jo å finne en seriøs annonse..... det er jo så utrolig mye useriøst![]()
men vi leter videre![]()
@lpher skrev:Får ikke logget meg inn som ny bruker på supraforumselino skrev:Tenkte på kun overfarten ja..... den andre tiden kan jo variere en del med tanke på hvor i landet man kjøper bil osvDu kan jo eventuelt følge med på supraforums.com..og sjekke MASSE referanser på selger om du kommer over noe som ser interesant ut
Høres bra ut dette... klarer å vente noen uker![]()
Men problemet er jo å finne en seriøs annonse..... det er jo så utrolig mye useriøst![]()
men vi leter videre![]()
jenzemann skrev:Hei duDriver med import av bil selv, men takk for tilbudet
Driver og importerer fra USA, og kan skaffe bra biler og bra frakt til hjemlandet..
Ta kontakt hvis du vil ha noen spesifikke priser og biler..
MVH
Jens Pedersen
92431818
@lpher skrev:Takk for infoelino skrev:Da ser det ut til at det er åpnet for nyregistrering på supraforums.com igjen
Får ikke logget meg inn som ny bruker på supraforums