F.eks oljetemperatur, står ihvertfall høyt på lista mi..
Andre muligeter er f.eks. eksostemp, innsugstemp, bensintrykk osv.
bose skrev:Jeg har oljetemp og økonomimeter på a-stolpen.Økonomimeter? Krehmt...har et slikt originalt i bilen jeg også, men det virker ikke lenger, muligens sjokk?
mk1 black limited skrev:Æsj, det er ekle de orginale lysene.. Samma på mk1 og eller? Skikkelig brilliant han som fant opp det der. Hvis jeg skal bytte speedoskiver engang klipper jeg elegant de diodene..bose skrev:Jeg har oljetemp og økonomimeter på a-stolpen.Økonomimeter? Krehmt...har et slikt originalt i bilen jeg også, men det virker ikke lenger, muligens sjokk?
erling skrev:Japp, stort sett det jeg også har brukt de til.. Sikkert fått mange klapp på skuldra han som fant opp ja.. Men Toyota har da hatt de ganske lenge i bilene også.. Kjørte en gammel Carina en gang.. hadde sånne lys den også.. Er jo helt teit da.. Om man ikke er fullstendig blokkert i topplokket (i hvilket tilfelle vedkommende ikke bør være sjåfør), så vet man jo når motoren bruker mye og lite bensin..mk1 black limited skrev:Æsj, det er ekle de orginale lysene.. Samma på mk1 og eller? Skikkelig brilliant han som fant opp det der. Hvis jeg skal bytte speedoskiver engang klipper jeg elegant de diodene..bose skrev:Jeg har oljetemp og økonomimeter på a-stolpen.Økonomimeter? Krehmt...har et slikt originalt i bilen jeg også, men det virker ikke lenger, muligens sjokk?Eneste jeg har brukt dem til er at jeg prøver å ikke få lys i den gule før motoren har nådd arbeidstemp...