TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 mk1

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #125378  av cisum

Halloen ja... har jo vært med på forumet en stund, men har ikke fådd tatt noen skikkelige bilder før nå.

Såeh her er en mk1 som er påbegynt, men langt ifra ferdig. Tror den blir mest mulig original uttapå, men "A DEVIL INSIDE" :twisted:

Kommentarer er bra... :D

:arrow: .........kom gjerne med ideer..... :!: :!: :!: 8)

Enjoy with the pictures... :)
Vedlegg
digicam 094.jpg
digicam 094.jpg (208.15 kiB) Vist 135 ganger
digicam 093.jpg
digicam 093.jpg (463.17 kiB) Vist 143 ganger
Har fådd på blanke parklys..:)
Har fådd på blanke parklys..:)
digicam 092.jpg (291.56 kiB) Vist 139 ganger
digicam 091.jpg
digicam 091.jpg (201.07 kiB) Vist 138 ganger
digicam 090.jpg
digicam 090.jpg (251.36 kiB) Vist 141 ganger

#125381  av Ivar

Oi. Den så pen ut. Fine felger.

#125382  av RedCelica

Velid pen!

#125391  av cisum

takkar og bukkar gutter..:)

Har noen flere bilder..:P
Vedlegg
digicam 103.jpg
digicam 103.jpg (369.51 kiB) Vist 140 ganger
digicam 102.jpg
digicam 102.jpg (318.16 kiB) Vist 146 ganger
digicam 100.jpg
digicam 100.jpg (350.8 kiB) Vist 138 ganger
digicam 099.jpg
digicam 099.jpg (283.77 kiB) Vist 147 ganger

#125392  av Ivar

Hvor mye betalte du for den?
Er det noe rust på den?

Uten tvil den fineste MR2en jeg har sett i Norge.

#125402  av angrykid

Er det denne som ble sendt til sverige for lakkering? I tilfelle, så er den utrolig pen, og så veldig rustfri ut da jeg var å så på den i fjor. :)

Fortsatt samme eier i tilfelle?

#125405  av cisum

Hvor mye betalte du for den?
Er det noe rust på den?

Uten tvil den fineste MR2en jeg har sett i Norge.
Den betalte jeg 75 000 for...... for 7 år siden... har hatt den siden men den har stått mye i garasjen da det ikke ha vært tid eller penger til å drive nå på med den... :(

Men nå derimot.... :twisted: ... skal bare prøve å finne en garasje i Trondheim m/omegn så man kan skru litt.... Har STOOOORE planer.. :)

Den har ubetydelig med rust under, rundt den ene pluggen under passasjersetet... ellers er den dønn god...;)

Takk for skryten..:)

#125406  av cisum

Er det denne som ble sendt til sverige for lakkering? I tilfelle, så er den utrolig pen, og så veldig rustfri ut da jeg var å så på den i fjor.

Jepp... det er nok den ja..:) Samme eier ja.... har bare ikke hadd så mye tid i det siste til å holde på...:( Men nå blir det som sagt andre boller...

Hvis det er noen som vet om noen MR2 mk1 guruer i Trondheims området så gi lyd fra dere... har noen deler jeg trenger og jeg trenger noen råd...:)

#125408  av Johnny_Bravo

den var så pen at ejg ikke hadde ødelagt den med styling. hold den så nær orginal stand som mulig er mitt tips :)

Pluss jo mer orginal du holder den jo mer stiger den i verdi med årene. MK1 begynner jo allerede nå å bli et samler objekt

#125409  av cisum

Er det denne som ble sendt til sverige for lakkering? I tilfelle, så er den utrolig pen, og så veldig rustfri ut da jeg var å så på den i fjor.

Jepp... det er nok den ja..:) Samme eier ja.... har bare ikke hadd så mye tid i det siste til å holde på...:( Men nå blir det som sagt andre boller...

Hvis det er noen som vet om noen MR2 mk1 guruer i Trondheims området så gi lyd fra dere... har noen deler jeg trenger og jeg trenger noen råd...:)
 #125428  av proson

Utrolig pen mk1!!

likte fargen! :P
 #125442  av cisum

proson skrev:Utrolig pen mk1!!

likte fargen! :P
Takk takk.... :mrgreen:

Liker ikke å si dette... men det er faktisk en ford mustang farge... ifra 1994... den heter Laser red..... Tro meg... den er myyyyye finere når man får sett den in real life... :lol:
Vedlegg
Shinyyyyy...;)
Shinyyyyy...;)
digicam 105.jpg (107.36 kiB) Vist 137 ganger

#125460  av BrennaRacing

En av de fineste mk1 jeg har sett å....sinnsyk pen farge...

Lykke til med bilen :D
 #125466  av proson

cisum skrev: Liker ikke å si dette... men det er faktisk en ford mustang farge... ifra 1994... den heter Laser red..... Tro meg... den er myyyyye finere når man får sett den in real life... :lol:
:lol: hehe! Jeg tenkte faktisk å bruke en Mustang farge jeg også! Hvis du husker den fete 2000 modell Mustangen som kjører mellom 2 trailere og blir totalt mooost :twisted: i 2 fast 2 furious! Sånn farge skal jeg ha! Candy red tror jeg den heter, men er ikke sikker. Sterk rød metallic :D
Vedlegg
Mustang.jpg
Mustang.jpg (53.87 kiB) Vist 137 ganger

#125468  av BrennaRacing

digg farge :D

Har ikke sw20 her på forumet candy rød Mr2 a??