TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• gti > gts

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #126301  av aneriks

noen som vet om motor festene på motoren som sitter i en mk2 gts , er like med 3sge??
 #126302  av mr.two

aneriks skrev:noen som vet om motor festene på motoren som sitter i en mk2 gts , er like med 3sge??
De er like
 #126305  av aneriks

mr.two skrev:
aneriks skrev:noen som vet om motor festene på motoren som sitter i en mk2 gts , er like med 3sge??
De er like
så bra :) var i grunn det svaret jeg håpet på, har tenkt litt på et vinter prosjekt, og da er det motr bytte som er planen., er det noen som har noen tips eller ting jeg bør vite angående dette?? hadde egentlig tenkt og kjøpe en gts og flytte over mest mulig fra den til gti `n
 #126315  av mr.two

aneriks skrev:
mr.two skrev:
De er like
så bra :) var i grunn det svaret jeg håpet på, har tenkt litt på et vinter prosjekt, og da er det motr bytte som er planen., er det noen som har noen tips eller ting jeg bør vite angående dette?? hadde egentlig tenkt og kjøpe en gts og flytte over mest mulig fra den til gti `n
Hvilken revisjon av 3s-gte skal du ha ? Er forøvrig masse info om dette på forumet hvis du søker litt.
 #126317  av aneriks

mr.two skrev:
aneriks skrev:
mr.two skrev: De er like
Hvilken revisjon av 3s-gte skal du ha ? Er forøvrig masse info om dette på forumet hvis du søker litt.
tja...har ikke tenkt så langt ennå,vet ikke noe serlig om forskjellene igrunn, kommer litt an på pris osv...

#126323  av mr.two

Det som jeg måtte gjøre når jeg skiftet motor ,91 3sge til 3gen 3s-gte, var å bytte slitedeler som reg. reim, termostat, fleste skifter " hose from hell " og tja..husker ikke resten. Er også noe småplukk for å få det elektriske fra bilen til motor overens, hvis du går fra 156hk 3s-ge til 3gen. Tror ikke det er noe elektrisk tull med 2gen. 3s-gte, men husker ikke helt..prøv å søk litt du, så får du nok bedre svar :wink:

#126331  av aneriks

for gjøre det,takk for hjelpa :)