aneriks skrev:noen som vet om motor festene på motoren som sitter i en mk2 gts , er like med 3sge??De er like
aneriks skrev:noen som vet om motor festene på motoren som sitter i en mk2 gts , er like med 3sge??De er like
mr.two skrev:så braaneriks skrev:noen som vet om motor festene på motoren som sitter i en mk2 gts , er like med 3sge??De er like
aneriks skrev:Hvilken revisjon av 3s-gte skal du ha ? Er forøvrig masse info om dette på forumet hvis du søker litt.mr.two skrev:så braaneriks skrev:noen som vet om motor festene på motoren som sitter i en mk2 gts , er like med 3sge??De er likevar i grunn det svaret jeg håpet på, har tenkt litt på et vinter prosjekt, og da er det motr bytte som er planen., er det noen som har noen tips eller ting jeg bør vite angående dette?? hadde egentlig tenkt og kjøpe en gts og flytte over mest mulig fra den til gti `n
mr.two skrev:tja...har ikke tenkt så langt ennå,vet ikke noe serlig om forskjellene igrunn, kommer litt an på pris osv...aneriks skrev:Hvilken revisjon av 3s-gte skal du ha ? Er forøvrig masse info om dette på forumet hvis du søker litt.mr.two skrev: De er likeså bravar i grunn det svaret jeg håpet på, har tenkt litt på et vinter prosjekt, og da er det motr bytte som er planen., er det noen som har noen tips eller ting jeg bør vite angående dette?? hadde egentlig tenkt og kjøpe en gts og flytte over mest mulig fra den til gti `n