Tenkte det var på tide å legge ut et par bilder av bilen min....
Strekker budsjettet til blir det 18" felger, greddy sideskjørt og rustfri effektanlegg.... NÅR det blir får tiden vise. 

Vedlegg
1999 MR2 SW20 GTI
Kristian skrev:meget pen bil det der, personlig synes jeg baklyktene er litt drøy men disse er standard lykter på siste modell MR2 i Japan, ikke sant?Hmm... ikke som jeg har hørt hvertfall. De lages jo av et firma som heter revision6 i europa. Personlig synes jeg de er fine.. men smaken er som baken. Får også mange "komplimenter" for nettopp baklyktene siden de er såpass spesielle.
Kaizern skrev:synes tåkelysene ødela litt av den gromme looken i frontenJa de var litt nødløsning da jeg hadde slitte/matte originaltåkelys som hadde knekte fester og som ikke passer i Borderfronten (må lage nye fester osv.. )
celicat23 skrev:Felger, eksos, og sideskjørt så blir det fin-fint det der. Kul farge også. Ser ikke mange MR2 med den fargen.Jepp! Masse som skal gjøres eksteriørmessig, interiørmessig (carputer, anlegg osv) og motormessig (300+ hp på hjula) MEN... penger når man er student er det ikke mye av... :/