TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hva slags lytker er dette? mk2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#127466  av aneriks

det som er helt sikkert er i alle fall at de som sitter der originalt er styggest, men de low raise lyktene er også fine, et vanskelig valg etter min mening :) er kult med noe som ikke alle har å

#127473  av olemm

Synes de lyktene var kule, hvor får man tak i de?

Ole Martin

#127481  av aneriks

synes nesten mr2`en fikk litt supra look med de lyktene, og er enig i at de er fin :)

#127484  av sindrejl

men bilen blir sinnsykt stygg uten vinge! :D

#127489  av aneriks

sindrejl skrev:men bilen blir sinnsykt stygg uten vinge! :D
ja det har du rett i. helt forferdelig

#127493  av Raze_r

ja syntes de var litt fine jeg å, derfor lurte jeg på om noen vet hvor man får tak i de?

står mellom slike og de som går bare litt opp.....
hadde jeg funnet ut hvor man får tak i slike hadde det vært mye enklere, for da kunne jeg sett hvordan de var.....

#127498  av KK-ma70

puttet på 98-mod vingen så har den vært knall... Likte bilen iallefall... Var litt snodig de "snorklene". Kjekt at de var diskre på toppen, men de var altfor markerte i bunnen...

#127527  av ADHD:-)))

CWES CONVERSION HEADLIGHTS

Q: Where did you get the headlight conversion from. Your Car looks AMAZING I love it.
Aug-18-05
A: I got this conversion from my friend , he has a shop in L. A.

Så de betyr jo vel bare att viss en tar kontakt med denduden som selger bilen så får en vite vem og vor en kan kjøpe di KULE lyktene!!!
Så viss noen som er flink i engelsk skrivingfå spørre han omm nett adresse til butikken til kompissen hans så er jo Adressen hans her:http://feedback.ebay.com/ebaymotors/ws/ ... 11&frm=284
HÃ¥per dette kan hjelpe!!?

#127574  av ST182

var det ikke noen her inne som monterte slike for en laaaaang tid tilbake??
Mener å huske at de lyktene kom fra en Fiat Coupè? Eller er jeg helt på jordet nå? Har sett de lyktene montert på en Celica T18 også..

kenneth

#127613  av Per-Ø

de lyktene der er laget til en rx7 har sett dem på ebay flere ganger er jo en del moddifisering for å få det til å bli pent.

#127628  av TOYPARTS

ST182 skrev:var det ikke noen her inne som monterte slike for en laaaaang tid tilbake??
Mener å huske at de lyktene kom fra en Fiat Coupè? Eller er jeg helt på jordet nå? Har sett de lyktene montert på en Celica T18 også..

kenneth
Jepp Fiat barchetta eller noe sånt

#127651  av Ivar

TOYPARTS skrev:
ST182 skrev:var det ikke noen her inne som monterte slike for en laaaaang tid tilbake??

kenneth
Jepp Fiat barchetta eller noe sånt
Det var en Fiat Coupe, og her i denne tråden er det snakk om konverteringslykter som "orginalt" ble laget til RX7.

Det har også blitt benyttet Mitsubishi FTO-lykter på MR2 MK2, men jeg fant ingen bilder akkurat nå.

#127652  av mr.two

Barchetta og coupeén har en bulk på lykta...disse er som Per Ø sier til Mazda RX-7. Har selv sett annonsen til de som lager disse, ment for rx-7, men kan også brukes på mr2 ( med litt tilpasning ) som de har vist med et bilde av en gul widebody mr2.