Tja hvor skal jeg begynne . sånn halv full på en lørdags kveld ...
Alltid najs med ris og ros så man har noen pekepinn på hva man KAN gjøre videre, stikkordet er kan ettersom jeg alltid vil prøve å få en bil som skiller seg litt ut fra mengden ...
Styling er iaff en custom made bakspoiler , har ikke sett lik i norge so far så det er jo bra =) passer perfekt til TTE eksos anlegget som står på foreløpirg. Front spoilern er en replica av bomex, uten den lille grillen i fronten , så det er en hel front . Side skjørtene er phoenix B tybe som jeg er veldig fornøyd med passformen på . ikke mye pussing der i gården =) kun puttet inn grill netting i avluftsrøret
Grunnen til jeg valgte volcano felgene var rett og slett det var en pris jeg ikke kunne si nei til ( kan høres nesten ut som et forslag fra en eller annen gangster/mafia film) men slik var det bare =)
Uansett så er jeg fornøyd med å ta i rattet uten at det rister som et sant helvete ... så de gamle blir det litt oppretting av og pulver lakkering utover vintern
Når det gjelder 4x lys på baklys så puttet jeg kun inn noen enkle 15w pærer fra biltema hvor tåkelys orginalt sitter , slik at jeg kun kan trykke de av / på hvis det skulle være en eventuelt sjekk av teknisk. 15w vil være noe sterkere en orginale kjøre lys tho , siden disse er på 5-10w (usikker)
Har alltid med meg noen 21 w i dashbordet som jeg kan lett bytte ut =) da burde det ikke by på noen problem....
Kan jo legge til at jeg rett og slett IKKE liker chrome baklys av noen slag så de matt-svarte ville være eneste valg utenom vanlige -94 lys'a