TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen tusen fattigere, baklys + felger rikere

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #127477  av Ace

Da var tiden inne til å få på nye felger ettersom de forrige hadde sett bedre dager.

Fikk også tak i nye baklys i slengen ( takk til "kake" på forumet her=)
til en billig penge.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

De nye 18" ga litt mer plass der forran så nå er det på tide med større skiver og bremser !! blei litt smått det som står på nå gitt .... :roll:

#127502  av Sven

Meget pen. Hva slags styling har du?

#127505  av sw20

svert vellinvisterte penger.......

kjempe fin bil..

#127516  av celicat23

Fin mr2. Og ser ut som har vært riktig bruk av penger. TSW volcano felgene er enkle, men pene. Har ikke greie på alle de forskjellige lysene osv som er til mr2, men de du har satt på var ivertfall i mine øyne passende til bilen.

#127518  av richeros

jeg synes det derre ble helt knall!

#127539  av kake

Pen bil du har ja, gjorde seg med en vask fra sist gang jeg så den :wink: Meget fine felger også!

#127540  av seini

Faktisk en av de fineste MR2ene jeg har sett :D

Er selv stor fan av slike felger på MR2. Nice work!

#127542  av kake

Var det forresten mye stress å få baktåkelysene til å ha samme lysstyrke som kjørelysene ? Får du kjøpt pærer til å sette rett inn uten dillball ?

#127547  av Ace

Tja hvor skal jeg begynne . sånn halv full på en lørdags kveld ...

Alltid najs med ris og ros så man har noen pekepinn på hva man KAN gjøre videre, stikkordet er kan ettersom jeg alltid vil prøve å få en bil som skiller seg litt ut fra mengden ... 8)

Styling er iaff en custom made bakspoiler , har ikke sett lik i norge so far så det er jo bra =) passer perfekt til TTE eksos anlegget som står på foreløpirg. Front spoilern er en replica av bomex, uten den lille grillen i fronten , så det er en hel front . Side skjørtene er phoenix B tybe som jeg er veldig fornøyd med passformen på . ikke mye pussing der i gården =) kun puttet inn grill netting i avluftsrøret

Grunnen til jeg valgte volcano felgene var rett og slett det var en pris jeg ikke kunne si nei til ( kan høres nesten ut som et forslag fra en eller annen gangster/mafia film) men slik var det bare =)
Uansett så er jeg fornøyd med å ta i rattet uten at det rister som et sant helvete ... så de gamle blir det litt oppretting av og pulver lakkering utover vintern 8)

Når det gjelder 4x lys på baklys så puttet jeg kun inn noen enkle 15w pærer fra biltema hvor tåkelys orginalt sitter , slik at jeg kun kan trykke de av / på hvis det skulle være en eventuelt sjekk av teknisk. 15w vil være noe sterkere en orginale kjøre lys tho , siden disse er på 5-10w (usikker)
Har alltid med meg noen 21 w i dashbordet som jeg kan lett bytte ut =) da burde det ikke by på noen problem....

Kan jo legge til at jeg rett og slett IKKE liker chrome baklys av noen slag så de matt-svarte ville være eneste valg utenom vanlige -94 lys'a

#127552  av Mr2Nyter'n;p

Veldig off-topic, men MÅ bare spørre.. HF-registrert.. Alvdal bil og mc.. Fortell! :wink: Ikke akkurat hver dag man ser grombiler på HF-skilter..

Og forresten.. Nyyydelig bil.. Clean som dem sier.. *sikle* :D

#127576  av Ace

Hehe så du ikke at jeg skrev at jeg ikke vil gjerne ha noen som ikke andre har .... ergo skilt fra alvdal bil og mc ^^

nei har seg slikt at karen som henta den fra tyskland i 2001 registrerte den der oppe. Leverer inn skiltene til oppbevaring hver vinter og har jaggu klart å rekke fristen med å hente de ut igjen hver gang så har sluppet å måtte registere på nytt :lol:

#127962  av arild

Nice bil!! :)
Hvilken offset på felgene brukte du? 20? Spacere av noe slag?
Felgene er 7.5 brede?

#128003  av Ace

hmmmm.. jau har spacere bak 25mm h&r spacere

felgene er 7,5x18 40 mens dekk'a er 225/35 hele veien

#128144  av The Doctor

det der tror jeg faen meg er den fineste bilen på forumet her as.. Har du et bilde fra fronten-litt på siden med de felgene??