TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hvor mye er en høyrestyrt gt4 verdt sÃ¥nn ca?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #129239  av sindrejl

En høyrestyrt gt4 med rundt 300 gamp, fulgt alle servicer og dill.. hvor mye er dem verdt? fra 94'. 220k er det mye eller lite liksom?

#129244  av Dalan

Jeg syns det hørtes mye ut? Får du ikke venstrestyrte GT4 for det a?

#129274  av sindrejl

Dalan skrev:Jeg syns det hørtes mye ut? Får du ikke venstrestyrte GT4 for det a?
spørs tilstand.. helt ærlig handler det om en på forumet her som selger en høyrestyrt wrc edition til 230 med 330hk og masse utstyr, gått lite og pent behandlet.. men vet ikke om det er dyrt eller ikke og om det er vanskelig å få solgt igjen

#129292  av ST205RR

en WRC bil ligger ikke høyere i pris enn en vanlig GT4 men det er jo litt morro med en "limited edition" utgave selv om den ikke har mere hk orginalt

230k er nok litt mye for en RHD etter mitt syn men om den er bra behandlet og 330hk kan det jo være verd i gi litt ekstra :D

#129298  av sindrejl

ST205RR skrev:en WRC bil ligger ikke høyere i pris enn en vanlig GT4 men det er jo litt morro med en "limited edition" utgave selv om den ikke har mere hk orginalt

230k er nok litt mye for en RHD etter mitt syn men om den er bra behandlet og 330hk kan det jo være verd i gi litt ekstra :D
takk.. da blir den sikkert min den der :) Høyrestyrt er litt .. vel.. ja.. men den var sinnsvakt pen

#129301  av celicapower

eg synes d var alt for mye funnet RHD til 140000 registrert i norge var en på autodb men d var noe gale venstre drivledde tror eg er ikke sikker

#129312  av 94CelicaGT

for RHD er det Alt for mye.. får en ganske bra strøken WRC som ligger på autodb til 230 med rattet på rett side. er vel gått akkurat 100k og er Ganske strøken

#129317  av sindrejl

celicapower skrev:eg synes d var alt for mye funnet RHD til 140000 registrert i norge var en på autodb men d var noe gale venstre drivledde tror eg er ikke sikker
eh... bare engangsregistreringen koster nesten like mye da.. tror du roter litt nå .. :)

#129321  av sindrejl

94CelicaGT skrev:for RHD er det Alt for mye.. får en ganske bra strøken WRC som ligger på autodb til 230 med rattet på rett side. er vel gått akkurat 100k og er Ganske strøken
er ingen wrc på autodb bortsett fra den til 230 med rattet på feil side.. derimot er det en med rattet på rett side til 239, og en til 260, overpriset saker fra pettersen autoimport.

ingen av disse er WRC though, bare gt-4 med lillevingen og urstygge felger :P

#129322  av 94CelicaGT

sindrejl skrev:
94CelicaGT skrev:for RHD er det Alt for mye.. får en ganske bra strøken WRC som ligger på autodb til 230 med rattet på rett side. er vel gått akkurat 100k og er Ganske strøken
er ingen wrc på autodb bortsett fra den til 230 med rattet på feil side.. derimot er det en med rattet på rett side til 239, og en til 260, overpriset saker fra pettersen autoimport.

ingen av disse er WRC though, bare gt-4 med lillevingen og urstygge felger :P
hehe..så det nå :P den til 230 altså :oops:

ta deg en tlf til Bartoz Farstad som selger sin "GT-2" i møre og romsdal.. den er helt VILL! :D lakken vises ikke helt på bildene men den er sølv med pålagt noe neongrønn effektlakk..nylakkert tidligere i år..meget rå farge også :)

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=840116

#129329  av sindrejl

ok.. forhjulstrekker ja :P hmm tøff bil, men håpløs her på vintern og stylingen mangler bakfangern :/

#129333  av TheStig

kjøp bakfanger og flytt sørover :lol:

#129357  av gt4 carlos saintz

Kjenner godt han som har den bilen. den kan absolutt anbefalles:)

Er vel 260 hk i wrc mot 242 i vanleg gt4???

Denne har bremsepapir på 300 hk på hjulene meiner eg.

Løp og kjøp:)

#129358  av TheStig

samme motor osv osv

#129363  av sindrejl

gt4 carlos saintz skrev:Kjenner godt han som har den bilen. den kan absolutt anbefalles:)

Er vel 260 hk i wrc mot 242 i vanleg gt4???

Denne har bremsepapir på 300 hk på hjulene meiner eg.

Løp og kjøp:)
den i sogndal du snakker om? Ja må bare godsnakke med banken og diskutere pris.. 230 er "litt" mye.. men største hinderet er banken som krever at bilen er nyere enn 94' :)