TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Foringskitt fra fensport.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #129827  av Turbo 4x4

Jeg tenkte jeg skulle bestille et foringskitt fra fensport og har da noen spørsmål.
-Hvordan er det med betaling når man ikke kan betale over nettet? Jeg har visa. Må jeg da sende kortnr/kontonr mitt? For det vil jeg helst ikke..
-Hvor lang tid pleier det å ta når man har bestilt?
-Pleier de å være greie å prate med?(Tenkte på å spørre om de kan skrive "gave/gift" på pakken for å slippe mva)

-Er det flere som vil være med å kjøpe foringer?

#129848  av 2fastgt4

kan si att de er veldig raske,hvis de har delene du bestiller :D
som alle andre er de også avhengige av en leverandør og denm er ikke alltid like raske.

har betalt både med kredittkort og visa og dem har ikke lurt meg,

#129850  av sleeper

har bet med visa jeg og! de har ikke lurt meg ivertfall.

men trur ikke de er så veldig gira på og sende som gave!.. :?

#129855  av CelicaTurbo

...men vær obs på at dette foringskittet ofte er i backorder og dermed en stunds leveringstid.. Fensport bør kunne opplyse om de har kittet på lager.

#129945  av CelicaGT

Send mail til dei og spørr før du bestiller. Går fort eit par dager å få svar på mailen, men sender fort ut deler..
Eg fikk eit skjema eg kunne fylle ut og maile til dei med ka deler, ka biltype eg har osv.
Maila dette til dei og fikk bekreftelse på ordra ( ba om bekreftelse om at dei hadde motatt bestillinga)
På dette skjemaet skreiv eg inn Visa kort nr også.

#129976  av celica_st185

Fikk nettop en pakke fra fensport. Fikk han til å sende kontonr. bank adresse o.l. og betalte over nettbank. Funka fint som fann d :) Betalte ingen moms heller :D

Når man først snakker om leveringstid.... bestillte fra 935motorsport i desember i fjor og har ennå ikke mottat noen pakke!!! Sendte mail for et par uker siden, men ikke fått svar... får vel bare fortsette å mase :(

#129978  av TheStig

hva har du bestillt derifra?

#130005  av Turbo 4x4

takk for info.. Sender dem en mail om de har kittet på lager.. De høres jo seriøse ut..

#130006  av Turbo 4x4

takk for info.. Sender dem en mail om de har kittet på lager.. De høres jo seriøse ut..

#130526  av sleeper

celica_st185 skrev:Regner med at d er 935 du sikter til... Bestillte Ground Control justrbart senkesett, KYB bakre støtdempere, HKS Turbotimer og GReddy 3bar mapsensor...
trur du kan glemme og få noen deler der ifra!
best MASSE deler derifra i november i fjor og fikk de aldri! så jeg MASA og MASA på forumet han driver om og få penge tilbake! (begynte og mase i mars\april) (fikk også paypal inn i saken!)
du må begynne og mase om og få pengene dine tilbake NÅ!!
gå inn på http://www.alltrac.net!!

#130573  av celica_st185

He heldigvis ikkje betalt ei jævla krona :D Registrerte meg på paypal når eg bestillte pakken, men skjedde en feil me øveføringe å någe... Sendte mail t an ittepå, men han sa at betalinge va i orden :? He sendt flerne maila å mast men han he venta på fjøre t ground control sette å map sensoren tidligare. Den siste mailen eg fekk stod dar "Ready to ship", Men d e sikkart minst 3 måneda sien....

#130634  av CelicaTurbo

etter å ha sett hvor mange som sliter med leveringsproblemer på over ett år, løgner fra forhandler og problemer med tilbakebetaling av penger (observert på http://www.alltrac.net som sponses av denne forhandleren) så vil ihvertfall jeg fraråde noen å bestille noe som helst fra 935motorsport i USA.. faktisk virker det så dårlig at jeg flere ganger har vurdert om jeg skal sette en sticky advarsel mot selskapet her på forumet :roll:

#130681  av sleeper

CelicaTurbo skrev:etter å ha sett hvor mange som sliter med leveringsproblemer på over ett år, løgner fra forhandler og problemer med tilbakebetaling av penger (observert på http://www.alltrac.net som sponses av denne forhandleren) så vil ihvertfall jeg fraråde noen å bestille noe som helst fra 935motorsport i USA.. faktisk virker det så dårlig at jeg flere ganger har vurdert om jeg skal sette en sticky advarsel mot selskapet her på forumet :roll:
det syntes jeg også du skal gjøre!

#132106  av Daniel_hoy

Turbo 4x4 skrev:takk for info.. Sender dem en mail om de har kittet på lager.. De høres jo seriøse ut..

Har du fått noe svar fra dei? Lurer på et sant kitt selv.