det fungerer veldig bra.Blir mye mere presis og ganske mye mindre understyrt når du presser den i svinger
bare husk at nå er det mye lettere å få ut rompa også.
blir en helt annen bil å kjøre fort med i svinga.
vær obs på at stor fart mot skarp sving og gå av gassen rett før/i sving evt en liten brems vil veldig lett føre til forflytning av vekt og resultere i en veldig bre sladd.
Drit kult når man mestrer det på bane men sjelden plass til det på gate.
så på vei brems litt tidligere og hold litt gass i starten av svingen og gi på ut.
dette blir også mere følsomt ettersom hvor harde bakdemperne er
dette er ikke negativt bare annerledes og mere riktig i forhold til åssen disse bilene normalt reagerer under extreme forhold.
ved normal aktiv kjøring kan du sikkert presse bilen mer enn det du har gjort før,svinger føles nesten litt slakkere og man kan gi på en del mere uten at det blir ukomfortabelt.
ps: et lite eksempel på hvor stor forskjellen er: på bane før hadde jeg problemer med å få ut rompa,når jeg endelig klarte det så resulterte det i plutselig understyring når jeg prøvde å å holde rumpa ute.
dette kjedde uansett hva jeg gjorde.
med whiteline og koniene justert mot det harde så kan jeg kontrolere rumpa hele veien.Skulle det begynne å understyre så kan jeg kløtche eller bremse litt eller bare slippe opp gassen og gi på igjen da kommer rumpa.
med toyo sine R888 dekk klarer jeg å komme godt over halveis i breisladd svingen på rudskogen med drift på 4 hjul
ble litt langt detta
