TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 1991 MR2 Erebuni

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #130606  av sexten

Etter å ha brukt nærmere et halvt år på å bestemme meg hvilken styling jeg ville ha, så falt valget på Erebuni Shogun (tok noen uker før jeg klarte å venne meg til at det så bra ut på en MR2:)).

Siden jeg ville ha dette gjort skikkelig, og ikke er særlig nevenyttig selv, så ble Eye Candy Racing valgt for jobben:)

De har nå hatt bilen i hende i 2-3 måneder, og i går fikk jeg de første bildene av resultatet.

Jeg har ikke hentet bilen selv enda, så jeg kan ikke si så mye om resultatet enda, men utifra bildene så ser ting veldig vellykket ut:)

Som dere kanskje ser, så er bilen også hellakkert.

Det som gjenstår er å plassere noen parklys i fronten og legge gitter over der igjen, og etter å ha sett disse bildene innser jeg at bilen kanskje trenger litt senking :oops:

Vet det er mange meninger om denne typen styling på MR2, men den falt iallfall veldig i smak hos meg, håper dere synes det samme;)
Vedlegg
CIMG0923.JPG
CIMG0923.JPG (64.69 kiB) Vist 3799 ganger
CIMG0924.JPG
CIMG0924.JPG (64.33 kiB) Vist 3805 ganger
CIMG0926.JPG
CIMG0926.JPG (58.89 kiB) Vist 3814 ganger
CIMG0927.JPG
CIMG0927.JPG (56.23 kiB) Vist 3811 ganger

#130668  av Blueman

Den ble fin den mr2en dær :) har samme greian 8)
Hadde kanskje gjort seg med en liten senking ja :)

#130670  av celicat23

Syns det er pent jeg. Men må nok fylle ut hjulbuene litt mer ja. Men...2-3 månder?? Hva har de drivd med all den tiden?

#130676  av blixern

så ikke ut som snorklene/ørene/mikke-mus-ørene/luftinntakene (kjært barn,mange navn) stemte helt overens??

hellers så det jo veldig veldig bra ut! :D

hent bilen å ta noen årntlige bilder i lys osv:D

#130753  av sexten

celicat23 skrev:Syns det er pent jeg. Men må nok fylle ut hjulbuene litt mer ja. Men...2-3 månder?? Hva har de drivd med all den tiden?
Leverte den i ferien, så 1 av månedene har gått med til ferie vil jeg tro:)
Men jeg er veldig fornøyd med service, pris og tilbakemeldinger jeg har fått fra de, så ser ingen grunn til å klage på noe som helst:) Nå har jeg ikke henta bilen enda, men regner med totalinntrykket blir bra:)

#130754  av sexten

blixern skrev:så ikke ut som snorklene/ørene/mikke-mus-ørene/luftinntakene (kjært barn,mange navn) stemte helt overens??

hellers så det jo veldig veldig bra ut! :D

hent bilen å ta noen årntlige bilder i lys osv:D
airscopesene er den delen av bilen de har brukt mest tid på:p de var visstnok utrolig vanskelig å tilpasse, og de skjønte fort hvorfor de fleste biler med sånne airscopes bare har på ENE siden:p
Men synes det ble ganske bra det også jeg, selv om det finnes mange meninger om akkurat de greiene der:)
Skal ta mange bilder, og med bedre kvalitet når jeg får henta bilen. Forhåpentligvis til helga:)

#131171  av 94CelicaGT

skaff deg større felger du tror jeg :) fylle ut litt mer..senker du endel så blir den sikkert ubehagelig lav på front spesielt..

#131251  av sexten

94CelicaGT skrev:skaff deg større felger du tror jeg :) fylle ut litt mer..senker du endel så blir den sikkert ubehagelig lav på front spesielt..
Fyller jo ikke ut noe mer selv om jeg kjøper større felger, den blir bare høyere. Men det ser kanskje noe bedre ut.

Men jeg tror ikke vi kommer utenom senking gitt:)
Men er bare for utseendes skyld

#131279  av RedCelica

Flott bil! Men litt små felger ja. :(

#131299  av celicat23

sexten skrev:
94CelicaGT skrev:skaff deg større felger du tror jeg :) fylle ut litt mer..senker du endel så blir den sikkert ubehagelig lav på front spesielt..
Fyller jo ikke ut noe mer selv om jeg kjøper større felger, den blir bare høyere. Men det ser kanskje noe bedre ut.

Men jeg tror ikke vi kommer utenom senking gitt:)
Men er bare for utseendes skyld
Det han vil frem til er vel at når du kjøper større felger, så blir bilen høyere. Og da kan du senke bilen, slik at hjulbuene ligger pent nede på dekkene dine og ser bra ut, uten at sideskjørtene og fronten subber ned i bakken.

Senker du den med felgene som er på nå, for å få hjulbuene og dekkene til å møtes, vil fronten ligge helt nede på bakken (ser ut sånn ifra bildene ivertfall).

Ergo: Store felger + senking fyller ut hjulbuene bra, uten at selve bilen blir for lav til å brukes.

#160746  av sexten

Nå har jeg tatt noen nye bilder av kjerra, i litt bedre kvalitet enn sist. Har nettopp tatt den ut av vinterlagring så jeg skal prøve å få til noen kulere bilder med bedre bakgrunner etter hvert :D
Vedlegg
CIMG0268.JPG
CIMG0268.JPG (305.22 kiB) Vist 3828 ganger
CIMG0267.JPG
CIMG0267.JPG (394.73 kiB) Vist 3789 ganger
CIMG0266.JPG
CIMG0266.JPG (256.68 kiB) Vist 3812 ganger
CIMG0265.JPG
CIMG0265.JPG (260.46 kiB) Vist 3845 ganger
CIMG0264.JPG
CIMG0264.JPG (268.25 kiB) Vist 3843 ganger

#160751  av Remi

pen bil ! men chrom eksos hadde gjort seg i lamme senking :wink:

#160753  av aneriks

pen bil, får jeg spørre hvor mye eye candi racing tok for jobben??

#160765  av sexten

Fikk veldig god pris hos de. Stylingen kjøpte jeg direkte fra Erebuni, gjennom de. Arbeidet gjorde de, mens lakkeringen gjorde noen andre.
Ta kontakt med Eirik på eirik@eyecandyracing.no så får du sikkert en god pris:) Har iallfall erfaring med å style MR2 nå, hehe.
 #160815  av torjusrr

!!! hva er det som skjer me skilt plassen på bakfangeren?
håper du har planer om noen modifiseringer på skiltet ditt der?