TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Blanke "innstegslister" fra Toyota

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #131009  av Sven

Tidligere omtalt i denne posten
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... r&start=30

Kjøpte meg sånne. Men da de kom skjønte jeg ikke helt ossen de skal monteres. Ser jo ut til at de skal klipses rundt de som sitter der fra før, men det er umulig :evil: Noen som har erfaring på montering av disse.
Enten skjære litt i de plastlistene som sitter der, eller skjære i de nye å så lime de på.

#131039  av Dalan

Hei!

Sjekk denne linken her: http://mr2.noegruts.com/sills/sills.htm :)
Der står det hvordan du skal modifisere de du har fra før, ganske enkelt om du er bittelitt handy ;)

#131041  av Sven

Hehe, denne var sinnsykt detaljert :lol:
Skal nok gå helt fint dette, takker så mye :)

#131110  av Dalan

Sven skrev:Hehe, denne var sinnsykt detaljert :lol:
Skal nok gå helt fint dette, takker så mye :)
Hehe det stemmer, står at du må regne med å bruke rundt 2 timer på første siden, og litt mindre på den andre.. :lol:
Brukte vel en halvtime tilsammen, ganske enkelt når du vet hvordan det skal gjøres :)

#131111  av Sven

Ja, syns to timer hørtes litt mye ut, Er jo "bare" å skjære bort litt myk plast. Limte du dine også? Tec 7 er jo omtalt her før med mye ros. Kansje med noe sånt?

#131113  av Dalan

Jeg limte ikke mine, men det er nok ikke dumt å gjøre det, jeg fikk en liten glippe på mine som ikke syns når den er på bilen, men så det når den var av.
Burde vel fungere bra det limet kan jeg tenke meg, vet ikke hva som er bra eller ikke bra å bruke på sånt men det fungerer nok bra :)

#131114  av Sven

Gleder meg til å få de på, takk for at du deler dine erfaringer :wink:

#131119  av Dalan

Sven skrev:Gleder meg til å få de på, takk for at du deler dine erfaringer :wink:
Bare hyggelig det, er vel derfor vi har forumet her ;)
Burde glede deg, de gjør seg veldig bra! Ser mer eksklusivt ut med en gang, bare husk å holde de rene ;)

#131130  av Sven

Seff, Jif er tingen til alt innvendig i bilen :lol: