TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjøp Av Clutch Til GT4

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #132961  av CelicaST205

Bilen min (st205) har begynt å slure i det siste etter på eg har kjørt opp turbo trykke ca 1.2bar :(
må nok ha meg ein strekare clutch så eg ringte kollevold og spørte ka dei skulle ha.
Litt over 9000 :x Var nummert før eg gravde meg ned i hagen :P

Fann ein clucth på ebay som såg grei ut.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... %3A1v_home

Lurte berre på om noken veit om ein grei clutch til ein grei pris eller har prøvt denne cluchen eller noke tilsvarande?
Vil helst ikkje ha ein clutch som er "av, på clutch"

#133239  av jostein_loenning

kjøpte rps sinterkløtsj av eit engelsk firma, huskar ikkje navn (kan finna ut om ei vekes tid) betalte ca 4500 med frakt og moms. trykkplata, lamell og utløysarlage. no skal det vera sagt at lageret bjynnte å kvitra etter ei kort stund men kløtsjen holder godtr

#133285  av grimfer

Så at det er et slags tilbud på XTD Clutch kit på Fensport. Noen som har noen erfaring med dette?

De skal ha £295 for settet... Vet ikke om det er en god pris, jeg?

#133363  av sindrejl

samtidig.. beklager litt offtopic, men noen som vet pris på en sterkere girkasse gjerne inkludert en bedre clutch til gt4'en? har ca 340hk og blir fortalt at den org kassa ikke tåler all verden :)

#133677  av cs2451

sindrejl skrev:samtidig.. beklager litt offtopic, men noen som vet pris på en sterkere girkasse gjerne inkludert en bedre clutch til gt4'en? har ca 340hk og blir fortalt at den org kassa ikke tåler all verden :)
Viss du har rivstarter og herjer bilen din til det ytterste hver dag, klarer du nok å ta girkassen. Men ved vanlig kjøring med flat pedal holder kassa i massevis..