TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mulig leie av Rudskogen eller VÃ¥ler en gang neste Ã¥r??

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #133105  av Kjelliken

8) Etter forrige Gatebil har vi så smått begynt og diskutere hva det vil koste og leie Rudskogen for en dag eller hel helg. Vi trenger da og høre om folks iteresser for dette..

Kjelliken :wink:

#133110  av Neemi

Jeg vil veldig gjerne være med på noe sånt noe.
Vet at FSR her på forumet har vært med og arrangert treff på Rudskogen tidligere så kan hende han har noe info om priser osv :)

#133112  av andre 1

hadde vært utrolig artig det ja ..

#133115  av andre 1

hadde vært kjempe artig det ja....

#133116  av jsun

Er det fult på rudskogen før vinteren, ellers har vi jo noen gode helger igjen!! Men det kommer jo ann på prisen og oppmøtet. Men jeg er der!!
Ellers hadde det vært supert med en dato mot 2006, så vi har noe å glede oss til :D
Men jeg vet at det er folk fra 200SX som kunne tenke seg mer kjøring, så hvis vi legger sammen fler klubber, blir det jo mer aktuellt og billig, i hvert fall hvis vi skal gjøre det i dette kalenderåret :wink:
Sist redigert av jsun den 22 sep 2005 17:44, redigert 1 gang totalt.

#133117  av Christian

Det bør settes av egne tider til tidskjøring og drifting ja. Egentlig burde vel kanskje drifting fått mer tid en 0,5 time av gangen, siden det virker rimelig populært blant folk. Også bør vi ikke glemme drag :)

#133118  av jsun

Christian skrev:Det bør settes av egne tider til tidskjøring og drifting ja. Egentlig burde vel kanskje drifting fått mer tid en 0,5 time av gangen, siden det virker rimelig populært blant folk. Også bør vi ikke glemme drag :)
Sant nok!!! Så lenge flere klubber er med, så bør nok de forskjellige "grenene" få mer tid :D

#133119  av celicat23

Hva med litt mer info ang hva slags treff det er tenkt å være? Rent generelt så syns jeg det er fint at folk arrangerer noe litt mindre enn gatebil. Og som er mer for "vanlige" folk, kontra gatebil som blir bare mer og mer rettet mot de med for mye penger.

#133124  av jsun

Skal dette bli interressant for oss, må vi nok få med oss noen andre klubber, ref. Japsetreffet, for å få ned kostnaden for hver enkelt. Men hvis noen her inne har kontakter på Rudskogen, si i fra!!

#133128  av Magne_F

Sendte en mail til Rudskogen nå med en prisforespørsel nå, men det gjenstår jo å se om de leser mail.. :-)

#133129  av jsun

jsun skrev:Skal dette bli interressant for oss, må vi nok få med oss noen andre klubber, ref. Japsetreffet, for å få ned kostnaden for hver enkelt. Men hvis noen her inne har kontakter på Rudskogen, si i fra!!
Sendte akkurat en mail til Rudskogen, med innhold:
Hei.

Vi i TS-OGN se http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=11418
Lurer på hva det vil koste å leie banen på Rudskogen for 1 dag, fortrinsvis en Lørdag eller Søndag for banekjøring.
Priser pr. bil, evt. flere klubber vil være aktuelt.

Mvh.
Jon

Venter på svar!

#133130  av Magne_F

Se her ja Jsun. Da ble det vist to mail til rudskogen.. :-)

#133131  av jsun

Magne_F skrev:Sendte en mail til Rudskogen nå med en prisforespørsel nå, men det gjenstår jo å se om de leser mail.. :-)
Gjorde jobben samtidig ser jeg :D
Vel de svarer nok!!!

Legger i alle fall ut info. når jeg hører noe :D

#133133  av CelicaTurbo

det er en god ide å gjennomføre det der, men alvorlig talt, skal dere knytte klubbens navn til arrangementet er det viktig at forespørselen fremtrer som ganske seriøst. Jeg tviler på at Rudskogen tar amatører spesiellt alvorlig og når da to personer annet enn trådstarter på eget iniativ sender hver sin epost med prisforespørsel til Rudskogen. Ting bør være litt mer planlagt enn som så og skal slike ting arrangeres er det viktig at vi fremstår som en samlet, planlagt og godt styrt klubb :roll: Dvs, sett opp en gruppe som skal jobbe med prosjektet og fordele ansvar før man begynner å sende slike forspørsler.. ;)

Prisen for en hel dag innenfor sommerhalvåret blir nok i området 25-30.000 så det trengs en 50-70 førere for at det skal lønne seg om man ikke skal basere seg på publikum..

#133134  av jsun

Magne_F skrev:Sendte en mail til Rudskogen nå med en prisforespørsel nå, men det gjenstår jo å se om de leser mail.. :-)
Vi er i 2005!! Så det bør de!!