TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Coil-over

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #133990  av ErikG

Hvor får jeg kjøpt coil over sett til st185? Finnes det sett som man får godkjent i Norge?

#134029  av 2fastgt4

tein kan kjøpes av B4YOU.de er ikke godkjente.
vet ikke om noen som selger godkjente til den bilen :cry:

#134038  av kennethx

TEIN kan du også kjøpe på takakaira.com, de ligger ikke i webshopen, men de selger dem. Bare finn ut hva du skal ha på http://tein.com/toyota.html og send dem en pris forespursel, så kan du sette opp en spechial order evt. kan du bare ringe dem, de snakker helt greit engelsk.

#134053  av Toyota4ever

Hva er "EDFC" og hvorfor må man ha cs panser for å kunne sette på det? I wonder :roll:

#134054  av TheStig

elektriskjustering fra coupe av demperhardhet. Cs panseret er høyere over tårnene

#134077  av Daniel_hoy

kennethx skrev:TEIN kan du også kjøpe på takakaira.com, de ligger ikke i webshopen, men de selger dem. Bare finn ut hva du skal ha på http://tein.com/toyota.html og send dem en pris forespursel, så kan du sette opp en spechial order evt. kan du bare ringe dem, de snakker helt greit engelsk.
Hvor mye måtte du betale når du handlet derifra? Med EDFC?
Slapp den gjennom tollen eller blei det ekstra der?

#134089  av kennethx

Hva jeg betalte er vel mindre relevant, da priser, valutakurser og slikt er i forandring hele tiden.

Send en forespursel du, takakaira har ikke dårlige priser i allefall :) Meget bra service har de også.

#134113  av Toyota4ever

TheStig skrev:elektriskjustering fra coupe av demperhardhet. Cs panseret er høyere over tårnene
De va no som f... :cry: Vil ha sånn.

#134119  av TheStig

må kjøpe cs vettu :P

Ellers må jeg jo si at dette ikke er en absolutt nødvendighet. Mange stiller demperne for å kontrolere krening og det blir veldig galt. Det er hovedsaklig fjærene som skal styre.. Er ikke uten grunn at understell går for å være det vanskeligste å få til om man har litt krav.. menmen, det er en annen sak
Sist redigert av TheStig den 27 sep 2005 22:32, redigert 1 gang totalt.

#134138  av ErikG

Noen som vet om TRD har noe?? FÃ¥r det billig gjennom jobben.