TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Autofil til drammen. torsdag 29.09.05

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #134427  av celica4ever

Autofil kommer til Drammen torsdag 29.09.05

på CC senteret kl. 20.30

Drammen er en av fire byer som får være med :-)

KÃ¥ring av Drammen og omegns "feteste" gatebil

#134431  av ina

jeg kommer!!

#134436  av celicat23

Ser på top gear så er det aston martin, ferarri, gøy....

Så kommer autofil "Hihihihi jeg syns jeg selv er så gøy! hihihihihi, suzuki kassevogn hihihihi ski-doo snø scooter ihihihihi slapp jævla båt i vannet iiiihihihihihi nye fete [sett inn bilmerke] stasjonsvogna for frustrerte husmødre iiihihihihihihihi moped er tøft iihihihihihihihhi"

*argh*

Autofil...Er mer Homofil enn det er autofil.

#134442  av Larsen

top gear er noe d... De tester aldri jappse biler!

#134474  av Fredrik

Jeg skal på CC seinere.. Må sjekke ut hva detta går ut på ;)

#134491  av FireFox

Seff stiller`n opp der.

Btw: Top gear er rått, men det er faan meg autofil oxo.. jan erik er jo konge rå! autofil er like bra som top gear spørru meg :)

#134638  av densortecelicaen

fett treff.. :D utrolig hvor mange som dukker opp når tv kommer i bildet.. hehe..

#134753  av Fredrik

densortecelicaen skrev:fett treff.. :D utrolig hvor mange som dukker opp når tv kommer i bildet.. hehe..
Var endel folk der, ja.. Fine biler å :)

Så Celica`n din forresten! Den er rå! 8)

#134810  av densortecelicaen

Fredrik skrev:
densortecelicaen skrev:fett treff.. :D utrolig hvor mange som dukker opp når tv kommer i bildet.. hehe..
Var endel folk der, ja.. Fine biler å :)

Så Celica`n din forresten! Den er rå! 8)
Takk så mye.. :D Fikk en del respons på torsdag så jeg er fornøyd jeg.. :D Vanvittig feit bil den skylinen som var der azz.. :twisted:

#134881  av Fredrik

Fin bil det å, ja...
Men blei det bestem hvem som skulle væra med?

#134898  av densortecelicaen

Fredrik skrev:Fin bil det å, ja...
Men blei det bestem hvem som skulle væra med?
ja.. det ble skylinen som ble kåret til treffets.. men det var flere biler som skulle være med opp dit .. veit ikke helt hvem men.. er jo bare en "all show no go" bil jeg har så.. hehe.. har ikke så mye på banen å gjøre ENDA.. hehe.. men han snakket med meg han produceren og nevnte noe om at han kansje ville ha med en sånn utseendet konkuranse å ,så han snakket om at det var flere enn bare de 3 værsting værstingane som fikk være med.. :D

#134949  av Larsen

Personelig synes jeg celicaen din var mye penere! Litt synd at det bare er de som legger 300k + i bilen som får være med da :(

#134982  av densortecelicaen

Larsen skrev:Personelig synes jeg celicaen din var mye penere! Litt synd at det bare er de som legger 300k + i bilen som får være med da :(
8) dæven mei hyggelig å høre da.. :D bare vent blir mere morro til neste år.. begynner med carbon utbyggerne neste uke... :twisted: