.....

Hyperion skrev:Ai... Den var fin. Nå fikk jeg lyst på MR2 og.. Kanskje kjerringa vil bytte ut corollaen sintakker
KK-ma70 skrev:Blir enda finere med ei leppe i fronten og erstatter speilfilmen i sideruten bak med vanlig sortBegge deler er "under construction",har gjort endel små knask med bilen siden jeg fikk den.Kjøpte den på vei til rudskogen hehe
lasse skrev:Ja MK2 trenger sårt senking, er jo helt sinnsykt hvor mye luft det er i de hjulbuene originalt...Hehe det er helt sant,samme gjelder Mk1,spesielt de tidligste modellene.Er TTE senkesett som er på vei,tror ikke det senker mer en 30mm
Jostein skrev:Tror egentlig 30mm er ganske bra, har tein sett selv, senker 39 foran og her forleden dag hørte jeg den første subbinga, må legge til at det var i en heller ekstrem fart gjennom en sving med litt ujevn asfalt da, er jo ikke mer enn ca 1,5-2cm klaring til innerskjermen foran derlasse skrev:Ja MK2 trenger sårt senking, er jo helt sinnsykt hvor mye luft det er i de hjulbuene originalt...Hehe det er helt sant,samme gjelder Mk1,spesielt de tidligste modellene.Er TTE senkesett som er på vei,tror ikke det senker mer en 30mm?Men det var så stress å fp tak i senkesett,så det ble TTE.
KK-ma70 skrev:Blir enda finere med ei leppe i fronten og erstatter speilfilmen i sideruten bak med vanlig sortBegge deler er "under construction",har gjort endel små knask med bilen siden jeg fikk den.Kjøpte den på vei til rudskogen hehe
Johansen skrev:Nydelig bil!Takk,det er en 98+ vinge.helt lekker:)
Er det orginal bakvinge nei ? Hvordan vinge er det?