Disse ble som kjent ikke tatt inn til Norge, og er derfor ikke så mange her og dermed sjelden noen tilsalgs. Mener å ha lest at det ble tatt inn 5 stk. som Gr.A rallybiler, noen på hvite og noen på sorte skilt. Alle disse var "Levin 2-dørs coupe" (sånn som Sørlie hadde). Vet at 2 av disse fortsatt eksisterer, den gamle til Sørlie og en grønn/blå (med svart skilt).
Tror begge disse har hatt motorhavari i år/fjor....
Ellers vet jeg om min, som ble importert fra Sveits i 96, og to andre. Vet ikke om de to andre har skilt eller ikke, men tror begge er hentet fra Danmark i løpet av de siste årene.
Nok om det. Det jeg vil frem til er at når en av disse er tilsalgs er det markedet som bestemmer prisen. Mitt tips for å snappe opp et ok eksemplar er å importere selv. Virker som om det stadig er spennede eksemplarer tilsalgs på
http://www.aeu86.org/forum/index.php (europeisk AE86 forum). Vær obs på at en må være registrert for å se kjøp/salg delen av forumet!

Regn med 50k og oppover ferdig regga.
For de dristige (og rike) går det å få kjøpt Egon sin syke ~500hk AE86, men prisen er vel omtrent det samme som en Elise...

-------------------------------------
'72 Celica (RA21/TA22)
Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20)
Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86)
Hachi'n
'83 Starlet (KP61)
Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z