Hei. Har funnet ut at problemet med turbotrykket kan skyldes noe annet. Leste på forumet at man kunne åpne ecu for å se hvilke pinner som er til hva. Dette er rart. Min ECU heter 89661-2B290 og 175000-4821, og det står 3S-GT på den. Problemet er at mange av pinnene heter noe annet enn det som står i de bøkene jeg har og på skjemaene jeg finner på forumet. F.eks. Det det står ar FC skal være er G-
KNK og PIM har byttet plass. TCP heter EGR, EGR heter EVP, TVIS heter G1 + flere som ikke er der de skal være (noen er der de skal) . Bilen starter og går,MEN FC ligger ikke inne som det skal (ikke rart hvis pinnen er feil). Hvis jeg holder circut opening releet inne manuelt går bilen, men turbotrykket er lavt og bilen går ikke spesielt bra. Ingen feilkoder. Er ikke helt sikker på hva ledningsnettet er fra heller, men det passer jo sånn nogenlunde inn. Noen som kan hjelpe en stakkars fortvilt ojoj ???
KNK og PIM har byttet plass. TCP heter EGR, EGR heter EVP, TVIS heter G1 + flere som ikke er der de skal være (noen er der de skal) . Bilen starter og går,MEN FC ligger ikke inne som det skal (ikke rart hvis pinnen er feil). Hvis jeg holder circut opening releet inne manuelt går bilen, men turbotrykket er lavt og bilen går ikke spesielt bra. Ingen feilkoder. Er ikke helt sikker på hva ledningsnettet er fra heller, men det passer jo sånn nogenlunde inn. Noen som kan hjelpe en stakkars fortvilt ojoj ???