I går leide vi Vålerbanen
Totalt 17 biler tror jeg det ble til slutt ....det hele startet kl 15 med ca 30 min kjørekurs med eks rallysjåfør Bolneset, og så bar det uttpå banen med kjøring til ca 19. En del som hadde problemer med dårlige bremser og en venn av oss hadde et ublidt møte med et autovern....
Kom en del for å titte også..... totalt sett en kjempeavslutning på en lang og hektisk sesong for vår del
Selv brøt jeg to barrierer.....
1. Jeg kjørte supraen på banen etter ja, nei, kanskje, hvisatte og nåratte
men jeg tenkte nå eller aldri.... så jeg hoppet i det og la uttpå banen for første gang
Fy F** så gøy...litt nølende i svingene ennå, men øvelse gjør mester.
Are var kartleser, men han syntes nok at det gikk litt sakte....
hehe for han klarte å overbevise meg om at hvis jeg ble med HAN uttpå, så fikk jeg se hvordan det skulle gjøres.....luringen
2. Og jaggu fikk han lurt meg med uttpå (jeg har vært veldig skeptisk etter en episode på ACR i fjor)
Om det var moro å kjøre JA
Var det gøy å sitte på JA
Skal jeg gjøre det igjen JA takk begge deler
Plutselig ble det mørkt og vi måtte avslutte.....akkurat når moroa hadde begynt TYPISK
Dette var siste treffet for i år, så må bare få takke til alle kjente og ukjente i bilmiljøet for en aller tiders sesong
Sees neste sesong.......
Totalt 17 biler tror jeg det ble til slutt ....det hele startet kl 15 med ca 30 min kjørekurs med eks rallysjåfør Bolneset, og så bar det uttpå banen med kjøring til ca 19. En del som hadde problemer med dårlige bremser og en venn av oss hadde et ublidt møte med et autovern....

Kom en del for å titte også..... totalt sett en kjempeavslutning på en lang og hektisk sesong for vår del

Selv brøt jeg to barrierer.....
1. Jeg kjørte supraen på banen etter ja, nei, kanskje, hvisatte og nåratte

Are var kartleser, men han syntes nok at det gikk litt sakte....

2. Og jaggu fikk han lurt meg med uttpå (jeg har vært veldig skeptisk etter en episode på ACR i fjor)
Om det var moro å kjøre JA
Var det gøy å sitte på JA
Skal jeg gjøre det igjen JA takk begge deler

Plutselig ble det mørkt og vi måtte avslutte.....akkurat når moroa hadde begynt TYPISK
Dette var siste treffet for i år, så må bare få takke til alle kjente og ukjente i bilmiljøet for en aller tiders sesong
Sees neste sesong.......
Sist redigert av elino den 18 okt 2005 19:09, redigert 1 gang totalt.
`99 Porsche 996 GT2 look Orange
`94 Supra mkIV sort banebil
[x]`00 BMW E46 328ci
[x]`93 Supra mkIV Apple Candy Red viewtopic.php?f=48&t=6790
[x] `94 Supra mkIV NA
`94 Supra mkIV sort banebil
[x]`00 BMW E46 328ci
[x]`93 Supra mkIV Apple Candy Red viewtopic.php?f=48&t=6790
[x] `94 Supra mkIV NA