TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn "landstreff"?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #145401  av VeilSide

Blir det noe "landstreff" neste år eller? Har endelig en legitim grunn til å være med så nå må dere få gang :P

#145419  av @lpher

Hva med ACR i Mai/Juni da? :D

#145420  av Christian

Sitter faktisk å planlegger 2 stk jeg... Ett treff i vinter og ett til sommeren :wink:

#145437  av VeilSide

@lpher skrev:Hva med ACR i Mai/Juni da? :D
Hadde håpet på ett litt nærmere her men ACR duger nok også. Bare jeg får testa bilen på bane så er jeg fornøyd. Kan en kjøre med prøveskilter på ACR?

#145507  av Johansen

VeilSide skrev:
@lpher skrev:Hva med ACR i Mai/Juni da? :D
Hadde håpet på ett litt nærmere her men ACR duger nok også. Bare jeg får testa bilen på bane så er jeg fornøyd. Kan en kjøre med prøveskilter på ACR?
Trenger vell ikke skilt i det hele tatt om jeg ikke tar feil nå :)

Har nå sett en del som ankommer med prøveskilt å kjører på banen, så skulle nå tru det var mulig :)

#145585  av Kjelliken

8) både nor og sør burde vel være mulig og få til til neste år også.. ACR er i allefall på min liste til sommeren.. og sør er jo nærmere så det blir sikkert begge deler for min del...

ACR var i allefall konge i år.. neste år blir det med corollaen, celicaen trenger en del oppgradering så den blir nok stående en stund. :roll:

Bare ut på søndagsturer den en tid fremmover...

#145594  av @lpher

Regner med at mesteparten av TS-OGN-Mafian herifra skal oppover til ACR-treff #1 uansett da :D

Jeg skal ihvertfall stille...litt bedre rustet enn i fjor :D

#145595  av VeilSide

Men vi må da vel ha ett slikt treff som vi hadde for ... er det 2 år siden i Mandal (det var der right?)? Ta en helg med masse sosiale aktivitere og bli bedre kjent. Å "bare" kjøre på bane kan en gjøre mange ganger i løpet av ett år men å treffest for å ha det litt mere sosialt er kanon synes jeg :D

#145613  av Speeder

VeilSide skrev:Men vi må da vel ha ett slikt treff som vi hadde for ... er det 2 år siden i Mandal (det var der right?)? Ta en helg med masse sosiale aktivitere og bli bedre kjent. Å "bare" kjøre på bane kan en gjøre mange ganger i løpet av ett år men å treffest for å ha det litt mere sosialt er kanon synes jeg :D
Arendal :wink:

og ja, det var artig. Men litt bilaktivitet ved siden av er ikke å forakte

#145621  av sindrejl

Speeder skrev:
VeilSide skrev:Men vi må da vel ha ett slikt treff som vi hadde for ... er det 2 år siden i Mandal (det var der right?)? Ta en helg med masse sosiale aktivitere og bli bedre kjent. Å "bare" kjøre på bane kan en gjøre mange ganger i løpet av ett år men å treffest for å ha det litt mere sosialt er kanon synes jeg :D
Arendal :wink:

og ja, det var artig. Men litt bilaktivitet ved siden av er ikke å forakte
var råmorro på acr da :) skulle vært enda flere ts-ogn folk og litt mer samla, gjerne med gressplass der vi kunne stå istedetfor grusskiten :)

#145622  av VeilSide

Joda joda ... seff må en ha litt bilaktivitet ved siden av. Men ett treff med overnatting + diverse "kun" for ts-ogn hadde jo vært kjekt . Funka meget fint i Arendal synes jeg (utenom at jeg kom i ett tyskerstuk :P )

Kan godt foreslå ett treff på denne kanten av landet jeg neste år ... men jeg har ikke så alt for masse tid til å administre til ett. Har litt kjennskap og vennskap vist der er snakk om å ha en plass å være men jeg kan ikke ta ansvar.

#145628  av TOYPARTS

Er klar for acr til sommeren jeg også 8) 8)

#145645  av @lpher

TOYPARTS skrev:Er klar for acr til sommeren jeg også 8) 8)
Good! 8)

#145647  av sindrejl

TOYPARTS skrev:Er klar for acr til sommeren jeg også 8) 8)
rått.. høres ut som det blir større ts-ogn gjeng på acr 2006 da :)

#145691  av kennethx

Johansen skrev: Trenger vell ikke skilt i det hele tatt om jeg ikke tar feil nå :)

Har nå sett en del som ankommer med prøveskilt å kjører på banen, så skulle nå tru det var mulig :)
Jeg fikk ikke lov å ta av skiltene mine og sette på show skiltene mine når jeg spurte :(