Blir det noe "landstreff" neste år eller? Har endelig en legitim grunn til å være med så nå må dere få gang 

Just "Camry Turbo" shit 

VeilSide skrev:Trenger vell ikke skilt i det hele tatt om jeg ikke tar feil nå@lpher skrev:Hva med ACR i Mai/Juni da?Hadde håpet på ett litt nærmere her men ACR duger nok også. Bare jeg får testa bilen på bane så er jeg fornøyd. Kan en kjøre med prøveskilter på ACR?
VeilSide skrev:Men vi må da vel ha ett slikt treff som vi hadde for ... er det 2 år siden i Mandal (det var der right?)? Ta en helg med masse sosiale aktivitere og bli bedre kjent. Å "bare" kjøre på bane kan en gjøre mange ganger i løpet av ett år men å treffest for å ha det litt mere sosialt er kanon synes jegArendal
Speeder skrev:var råmorro på acr daVeilSide skrev:Men vi må da vel ha ett slikt treff som vi hadde for ... er det 2 år siden i Mandal (det var der right?)? Ta en helg med masse sosiale aktivitere og bli bedre kjent. Å "bare" kjøre på bane kan en gjøre mange ganger i løpet av ett år men å treffest for å ha det litt mere sosialt er kanon synes jegArendal![]()
og ja, det var artig. Men litt bilaktivitet ved siden av er ikke å forakte
TOYPARTS skrev:Er klar for acr til sommeren jeg ogsårått.. høres ut som det blir større ts-ogn gjeng på acr 2006 da![]()
Johansen skrev: Trenger vell ikke skilt i det hele tatt om jeg ikke tar feil nåJeg fikk ikke lov å ta av skiltene mine og sette på show skiltene mine når jeg spurte![]()
Har nå sett en del som ankommer med prøveskilt å kjører på banen, så skulle nå tru det var mulig