Da har det seg slik at jeg har bestemt meg for å investere i noen godsaker til min st202 som er under kniven for tiden. Har bestemt meg for å investere i et komplett effektannlegg og et lettere svinghjul. Penger er til for å brukes 
Har funnet følgende effektannlegg:
Fensport, Mongoose 57mm, cat back. ca. 3500,-
Fensport, Blitz 60.5mm, cat back. ca. 5200,-
Taka Kaira, HKS 65mm, cat back. ca. 4400,-
Taka Kaira, HKS Legal Muffler & Super Head, komplett annlegg med manifoil?, ca. 6200,-
Taka Kaira, Super Header Type-II manifoil, ca. 4000,-
Hvilke sett burde jeg havne på? Finnes det flere alternativer? Bør jeg skifte manifoil for å få fullt utbytte eller er den orginale god nok?
angående svinghjul fant jeg to stk hos taka kaira, trd og ogura. Får ikke opp info på trd'en. Ogura'en koseter ca. 2500,- Vil orginal clutch passe rett på om jeg skifter svinghjul? Noen som vet orginal vekten på svinghulet på st202/st205?
Hva vil frakten på dette koste fra taka kaira?

Har funnet følgende effektannlegg:
Fensport, Mongoose 57mm, cat back. ca. 3500,-
Fensport, Blitz 60.5mm, cat back. ca. 5200,-
Taka Kaira, HKS 65mm, cat back. ca. 4400,-
Taka Kaira, HKS Legal Muffler & Super Head, komplett annlegg med manifoil?, ca. 6200,-
Taka Kaira, Super Header Type-II manifoil, ca. 4000,-
Hvilke sett burde jeg havne på? Finnes det flere alternativer? Bør jeg skifte manifoil for å få fullt utbytte eller er den orginale god nok?
angående svinghjul fant jeg to stk hos taka kaira, trd og ogura. Får ikke opp info på trd'en. Ogura'en koseter ca. 2500,- Vil orginal clutch passe rett på om jeg skifter svinghjul? Noen som vet orginal vekten på svinghulet på st202/st205?
Hva vil frakten på dette koste fra taka kaira?