TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvite blinklys til Corolla, Celica og MR2 mk1

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #146200  av Anders gullstein

For de av dere som har letet etter hvite sideblinklys til MR2 mk1, Celica og Corolla, så har jeg funnet dem på denne siden her.

Jeg har ihvertfall letet lenge :wink:

http://www.edirectory.co.uk/pf/pages/mo ... de&cid=880

Her er enda litt mer stasj til Toyota hvis dere skulle finne noe som kan legges under treet :wink: :

http://www.edirectory.co.uk/pf/pages/de ... IAXBDHFAXB

#146612  av Fantare

Selger de ikke hviteblinkers til de bilene på Toyota da?
hadde til mk2`n min iallefall :)

#146724  av Anders gullstein

Nope, bare fram de selger til min ihvertfall, og det er ifra en US utgave Camry som tilfeldigvis passer rett på :wink:

Mk2'n har likedane blinklys som nye Avensis, Rav 4 osv.

#162810  av |plumbo

Ebay har en del og jeg mener og huske og ha sett det på streetdesign.no men det garanterer jeg ikke ... ( DE ER SINSYKT DYRE) hvis du tenker på de i fangern hvis det er på fram skjermene får du kjøpt disse hos en toyota forhandler for 200 kr stk

#162819  av Pgus

Gruppe kjøp????

#162919  av lexusmann

Nå var jeg nylig å kjøpte hvite sideblink til min e10, hos Toyota...nå kommer jeg seff ikke på hvor jeg kjøpte den gule pæra, men det burde ikke vanskelig å få tak i...mekonomen, bilextra osv...kosta en 50 lapp, i alle fall...
Edit: kjøpte pærene hos Hellanor i Haugesund..ble veldig bra...
Sist redigert av lexusmann den 28 mar 2006 18:36, redigert 1 gang totalt.

#162980  av Anders gullstein

Monterte disse blinklysene, men kan ikke akkurat si de hadde samme passform som de orginale Toyota. Måtte spikke litt på plasten for å få det til å passe.

Stemmer, de fram kan en kjøpe hos Toyota. De kjøpte jeg ved en tidligere anledning, men de på sidene må en kjøpe uorginal.

#163358  av Biggen

Hvordan ble utsende da?
Bilder?

#163598  av lexusmann

Da regner jeg det som sannsynlig at sideblinkene på corolla og mr2 mk1/mk2 ikke er like... :lol:

#163648  av Anders gullstein

Kommer nok noen bilder, så fort som bilen er tilbake på veien igjen. Regner med den står klar i påska, men skal gi den en stor polering først.

Men en fotosession blir det :)

Blinklysene på 80 talls Corolla og MR2 mk1 er like, således Celica mk4. Formen på blinklysene var lik, men det er den "låsen" som var litt for stor iforhold til de orginale.

Når jeg endelig fikk på blinklysene ble det bra :)

#164009  av lexusmann

Anders gullstein skrev:Kommer nok noen bilder, så fort som bilen er tilbake på veien igjen. Regner med den står klar i påska, men skal gi den en stor polering først.

Blinklysene på 80 talls Corolla og MR2 mk1 er like, således Celica mk4. Formen på blinklysene var lik, men det er den "låsen" som var litt for stor iforhold til de orginale.

Aha...men min er 90 talls...nærmere bestemt '93... :wink:

#164034  av Anders gullstein

lexusmann skrev:
Anders gullstein skrev:Kommer nok noen bilder, så fort som bilen er tilbake på veien igjen. Regner med den står klar i påska, men skal gi den en stor polering først.

Aha...men min er 90 talls...nærmere bestemt '93... :wink:
Ja, tror den har de samme som på mk2 MR2.

#176392  av Kaizern

Jeg mener å huske at noen her la ut et bilde av 2 hvite sideblinklys typer som Toyota solgte, det var fra en Corolla og en til, men finner ikke den posten igjen. Var jo bilde og dele nummer på hvert blinklys. Har søkt ræva av meg i 10 timer snart, finner ikke tilbake til den posten. Noen som vet???

#176400  av tojo

Kaizern skrev:Jeg mener å huske at noen her la ut et bilde av 2 hvite sideblinklys typer som Toyota solgte, det var fra en Corolla og en til, men finner ikke den posten igjen. Var jo bilde og dele nummer på hvert blinklys. Har søkt ræva av meg i 10 timer snart, finner ikke tilbake til den posten. Noen som vet???
Tenker du på:
Avensis 2003 Delenr. 81730-05040 koster rundt 160 - 170.- stk og er med pæreholder og gul pære.

2000mod corolla som også passer Carina
Delenr 81730-20220

For mer info se:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... is+corolla

#176404  av Kaizern

Fant den posten igår, det var ikke akkurat den posten jeg var på utkikk etter. Det var bildet av begge typer blinklys ved siden av hverandre.
Men uansett, den corolla 2000 modell blinklyset passer den til Celica T18?

Hvis jeg ikke husker feil, så var Avensis blinklyset "klarere" glass på.....?