TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• bilder av de nye felgene

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #15005  av CelicaTurbo

Da er bildene av de nye felgene klar, synes det ser bra ut jeg, men føles litt stusselig å gå ned fra 18" ja. Og om dere mente jeg burde senke bilen før (selv om jeg ikke var enig i det pga at jeg ikke liker hjul som går innenfor hjulbuen) så bør jeg definitivt senke den litt nå for nå står den litt på stylter :D

Bilde

Bilde

#15008  av Turbo 4x4

Du burde senke den nå ja... Ellers var det fine felger.. Hvilken størrelse??

#15012  av chris

Stilige de felgene der. :) 17" sant? Jeg sikler litt på de Viper D felgene til Rial, hvis jeg skal bytte. Men.. du burde kanskje hatt spacere ? I hvert fall sånn det ser ut på bildet, så burde du hatt det bak :)

#15017  av Mr2 Mk2

Stilig :D var faktisk å så på felger selv idag FETE felger 15"(vet et er lite men) med 205 dekk..8000 det var en fin pris..! :D Ble positivt opverraska..

#15019  av Turbo 4x4

Åssen er det å montere spacere på 4wd biler (celica gt4).

#15022  av Amund

jostein skrev:Stilig :D var faktisk å så på felger selv idag FETE felger 15"(vet et er lite men) med 205 dekk..8000 det var en fin pris..! :D Ble positivt opverraska..
det var dyrt for 15"... med mindre det er snakk om 8-15... :roll:

#15027  av chris

Amund skrev:
jostein skrev:Stilig :D var faktisk å så på felger selv idag FETE felger 15"(vet et er lite men) med 205 dekk..8000 det var en fin pris..! :D Ble positivt opverraska..
det var dyrt for 15"... med mindre det er snakk om 8-15... :roll:
Husk at det var MED dekk da :)

#15030  av Amund

ja nettopp... får lett 15" med dekk for 5 lapper, de jeg har sett på er 8-15, med f1, (siste utgaven), men da var prisen 9 lapper, pga ukorant dimm på felgene, og litt dyrt merke..

#15031  av Mr2 Mk2

jaja drit nå i det..var ikke meningen dette skulle diskuteres noe mer,å ta oppmerksomheten.Kremt:kristian sin Post :oops

Back to topic....

#15032  av Amund

beklager.. :oops:

#15038  av kennethx

Nice Kristian. Men nå er den like på stylter som min bil! hehe. Synes det er værst bak da. (På min også)

#15066  av CelicaTurbo

jeg har jo faktisk noen H&R spacere kjøpt inn som skal passe flott bak men er en smule usikker på om jeg tørr å kjøre med noe slikt så aggresive som biltilsynet er nå.. på den annen side, blir man tatt er det jo bare å spille uskyldig og fjerne dem (bortsett fra det kjipe at dem trolig tvinger meg til å fjerne det der og da..) :)

men senking blir det ihvertfall, det ser ut til at TÜV-dokumentene jeg fant for Eibach Pro fjærene er godkjente men jeg trenger en siste bekreftelse fra Toyota på bilens ABE-nummer (håper det er 410).

#15084  av @lpher

Sweet rims Kristian ;-)

Bilen må nok en 3/3,5cm nærmere bakken ja ;-)

AKkurat samma med ST182'n min også...så ut som den sto på stylter når jeg gikk opp 2" io felgstørrelse ;-)

@lpher

#15094  av CelicaTurbo

den står ganske på stylter nå ja, men hadde ikke samme følelsen med 18"-erne siden de fyllte hjulbuen bedre.. men men, likte godt felgene ihvertfall, samt at de er mye lettere i vekt enn de andre, og sporer vesentlig mindre.. :)

#15098  av Bjørni

Tok seg bra ut de felgene der Kristian :D