Turbo 4x4 skrev:Kan dere ikke fikse ett treff litt nærmere oslo...Da trenger du en annen overskrift enn "treff"

Er vel ganske lite folk her inne som er fra Oslo tror jeg. Du får engasjere deg, og få tak i flere oslo-folk

Turbo 4x4 skrev:Kan dere ikke fikse ett treff litt nærmere oslo...Da trenger du en annen overskrift enn "treff"
@lpher skrev:Om vi som allerede er medlemmer her...er flinke...og konsekvent rekruterer ALLE mr2/celica/supra-eiere vi kommre over...så bør det være mulighet for å få til større lokale treff ogsåVeldig sant det
@lpher
CelicaTurbo skrev:er dessverre få fra Oslo av en eller annen grunn, Kongsberg-traktene er vel nærmeste kanskje?Skal ta en diskusjon på dette med resten av trønderkjernen her oppe, så får vi se
et landsdekkende treff hadde nok vært artig, jeg hadde håpet at 200sx-ogn skulle arrangere japsetreff tredje året på rad men ser ingen tegn til det enda.. isåfall hadde de fleste hatt god mulighet og grunn til å dra dit samt at slike treff tillater oss å vise oss mot et mye større publikum.. Er det noen som ønsker å planlegge noe for bare ts-ogn så gjerne for meg ihvertfall, men det bør legges en bra plan da
MR2turbo skrev:hmmm.. kansje i Rogaland...Oslotraktene er vel det som er mest "sentralt" å få til, i forhold til gjengen her. Men hadde vært gøy med et skikkelig treff, litt profft ordna, med en skikkelig plan (som nevnt av kristian). *tenke og gruble litt*Blir kansje litt langt å reise for enkelte, men Kansje et sommer treff på sørlandet et sted...
MR2turbo skrev:Men tror det er finere å ha et treff på sørlandet..Spørs såklart hvor på sørlandet da. men det utgjør jo en del timer ekstra kjøring for alle som bor nord om oslo ja.tross alt bare et par timer mere kjøring for de som bor minst ideelt til..
Jeg kan tenke meg at det er fint å få med følgende:
-En hel helg
-Campingplass
-Cruising
-fest
MR2turbo skrev:Men tror det er finere å ha et treff på sørlandet..tross alt bare et par timer mere kjøring for de som bor minst ideelt til..
-En hel helg
-Campingplass
-Cruising
-fest
erling skrev:MR2turbo skrev:Men tror det er finere å ha et treff på sørlandet..tross alt bare et par timer mere kjøring for de som bor minst ideelt til..
-En hel helg
-Campingplass
-Cruising
-fest
MR2turbo skrev:jepp, men 1) det kan bli smådyrt, og 2) kanskje ikke fullt så dyrt utenfor høysesongenhehe...
burde jo gå ann å få til å leie en hel camping.. så slipper man jo å være såå forsiktig med lyd om natta