Jo takk takk.
Om fangeren henger litt ned?,jo,dvs, de plastikkstykkene på endene peker litt nedover,men sånn skal det visst være..
Generell info om bilen kan eg prøve å ta kort og greit.
Nye skjermer forran,nye dørplater begge sider,lakkert i toyota ginza 8K8 lakk. 4 lag klarlakk.Hele bunnen har vært skrapt inni.og malt,nye asfaltmatter,Tectyl understellbehandlet.
Volvo 360 hekkspoiler,foha custom made frontlippe, 16" OZ sturn med BF Goodrich 195-45-16. Spacet ut 30mm på hver side bak og 15mm på hver side forran.
Senket med Saab 900 frontfjærer bak,og forran husker eg ikke hva jeg endte opp med. 4 gule justerbare koni dempere,fjærtårnstag.
Innvendig har den sentrallås,el vinduer,recarostoler forran,og baksetet er omtrukket i original recarostoff,så alt ser originalt ut.Alt av ratt,pedaler girkuler og ting er byttet ut.
Motoren som står i er vel så spesiell som bilen.Den er forresten totalt nyoverhalt,slipt veiv alle lagre og tettninger nytt, honet,nye smidde stempler..
En 3T-GTEU, 1800ccm twincam 8v,EFI,twinspark (8 tennplugger,to coiler),turbo intercooler,tenninksbankkontroll..Turboen er byttet ut til en stor Garrett T-3/AR48 fra volvo,smidde Ross stempler, intercooler og oljekjøler fra supra MK3, kollevoll dumpventil,vannkjøling av intercooler,just ladetrykk,silliconslanger, +++
Kjører 1 bar ladetrykk.
Centerforce dual friction clutch set med pucker,og fjæret center,
W-58 supra girkasse med stiv T-293 LSD sperr bakaksling..
Bilen er blitt en asfaltslikker som går meget godt!!
Planen til neste år er å bytte til større dyser for å kunne øke ladetrykket til 1,5 bar..
Sikkert mye eg har glemt a nevne her men....
Levin GT
Sist redigert av Levin GT den 01 jan 2007 23:40, redigert 3 ganger totalt.
Overhaler, trimmer og bygger om alle 2T og 3T serie motorer.