TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• bagasjeromsplass i T20

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #148505  av 94CelicaGT

hvordan er det og få barnevogn i en T20 egentlig? med tanke på at bakluka er som den er?

venter unge til sommeren men har liksom ikke helt lyst og ende opp med noe typisk familiebil nå da jeg er på utkikk..

savner T20 celica endel for og si det sånn :P

noen her som HAR hatt barnevogn baki og som vet at det går bra?

på forhånd takk for svar.

#148521  av kaimagne

Jeg har hatt barnevogn i den, men du kan glemme å ha med hattehylle da, det blir for trangt. Du trenger ikke å legge ned setene. Men det var med barnevogna som vi kjøpte i 99. Vet ikke om slikt har blitt større med årene jeg...
MÃ¥tte selvsagt plukke av hjul og legge den helt sammen, men det er vel ingen overraskelse. Det er jo ingen HiAce akkurat...

Jeg har også hatt en ferdig sammensatt stressless stol inni min T23. Det var på det berømte håret, men det gikk! Lilli er vitne... ;)

Så Celica'n svelger utrolig mye bagasje, bare man er villig til å ofre litt bakseteplass.

#148542  av 94CelicaGT

har ikke komemt så langt som med barnevogn enda men må i tilfelle finne den som er minst når man legger den sammen i tilfelle :P

husker jeg hadde ei vogn en gang baki der men det var ei vogn som var ganske liten..sleit bitte litt da å men det gikk til slutt :lol:

#148551  av CelicaGT

Vanlig t20 har grei bagasje plass, stepphjulet ødlegger litt. I gt four er det minimalt med plass. netsen halve plassen fra fra vanlig celica :-(

#148595  av Speeder

CelicaGT skrev:Vanlig t20 har grei bagasje plass, stepphjulet ødlegger litt. I gt four er det minimalt med plass. netsen halve plassen fra fra vanlig celica :-(
I tillegg har du jo staget som går fra dempertårna og.

Dette har jeg på min bil, og det gjør det vanskelig med lange ting.
Orginalt så er det overraskende god plass i en T20!