du er da sikker på at trykkmåleren ikke er defekt eller at du har koblet den til samme linje som f.eks en bleed ventil Mulig din orginale trykksensor er defekt og forårsaker tidlig fuelcut, eller mulig trykket er høyere enn du tror..
- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
Sku akkuratt til og si det samme, sjekk ladetrykket ditt, eventuelt napp av slangen til den org turbotrykksmåleren om du fortsatt har fuelcut med riktig ladetrykk, sjekket feilkoder da?
91 auda 90 quattro 20v
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000
trur faktisk ikke du kan lade noe serlig mer en 0.6 -0.7 på org st165! må ha fcd da!! så hvis måleren din viser 0.1 for lite så stemmer det jo da!