TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• C.A.P clutch

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #149250  av larsst185

Noen som har kjennskap til disse:
http://www.capclutch.com

Snille priser.men klarer ikke helt å figurere ut hvilken av de clutchene som vil passe meg best.sendte dem mail og fikk svar men ble ikke så veldi mye klokere.
If your clutch size is 9-1/4" (235mm) yes we have the kit that will fit your
Celica, these are the different types we have to offer, kit # 16-062:
stock kit $129.00
high performance plate with stock disk $179.50
high performance plate with bronze solid disk $230.00
high performance plate with sprung bronze disk $250.00
the pressure plate has approx. 40% more pressure than the shipping cost for
approx. 21.lbs.. is as follows:
Airmail Parcel Post (4-10 days delivery) $72.00
Economy Parcel Post (4-6 weeks delivery) $35.00
hope to hear from you soon

#149252  av sleeper

hvorfor ikke bare kjøpe en SPEC clutch? så vet du ivertfall hva du trenger og hva det koster! (bra priser fra de og!)

#149274  av ErikG

Har betsilt clutch til min nå. Endte på denne http://www.takakaira.com/asp/template.a ... 0bAc%5FfBa. Ikke gæren pris. Vet ikke kvaliteten og sånt på den, men er ikke så dyrt med tanke på letta svinghjul og sånt som også følger med. Veier 4,4kg :lol:

#149277  av sindrejl

ErikG skrev:Har betsilt clutch til min nå. Endte på denne http://www.takakaira.com/asp/template.a ... 0bAc%5FfBa. Ikke gæren pris. Vet ikke kvaliteten og sånt på den, men er ikke så dyrt med tanke på letta svinghjul og sånt som også følger med. Veier 4,4kg :lol:
Stemmer det.. Ogura er ganske billig.. har tenkt på dem før angående letta svinghjul :) Skriv her på forumet når du har fått det på bilen om kvaliteten så kanskje det blir sånn på meg også da :) Hvor mye måtte du betale inkl frakt?

#149281  av ErikG

Venter på svar fra Takakaira ang frakt kostnader og sånt. Det fine med og handle fra dem er at de som oftest skriver ned prisene slik at momsen blir mye billigere. Seff skal jeg skrive inn her når jeg har fått bytta :lol:

#149283  av larsst185

over 900 dollar.huff. :cry:

#149288  av sleeper

larsst185 skrev:over 900 dollar.huff. :cry:
er ikke gæærnt for clutch og svinghjul det vel!!! :D

#149314  av sindrejl

org svinghjul veier 7,2kg! :P må bli mye å hente på å få det ned til 4,4

#149329  av ErikG

Fikk svar fra takakaira i dag. Kommer på 10300 inkl. frakt. Da er det nu forsterka toppakning og forsterka regreim med også. Vil ikke si det er dårlig pris. De lager også en lavere pris på kviteringen slik at momsen blir mye mindre. Hos brodern når han bestilte hadde de satt prisen til 10% av kjøpesum!!!

#149333  av sindrejl

ErikG skrev:Fikk svar fra takakaira i dag. Kommer på 10300 inkl. frakt. Da er det nu forsterka toppakning og forsterka regreim med også. Vil ikke si det er dårlig pris. De lager også en lavere pris på kviteringen slik at momsen blir mye mindre. Hos brodern når han bestilte hadde de satt prisen til 10% av kjøpesum!!!
hihi det gjorde de hos meg også.. kuttet ut en null liksom :P