TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Montering av Kickere

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #15467  av Foe

Heisann!
Lurte på hvordan jeg skal klare å montere kickere bak fører og co-pilot setet, og fortsatt ha bra med plass til setet...
fant dette bildet på nett, noen som kan montere slik?
Vedlegg
Ser meget bra ut
Ser meget bra ut
MR2 Høytaler Oppsett (sub).jpg (31.67 kiB) Vist 2510 ganger

#15488  av Bjørni

Hei Foe!
Det bilde du har funnet er av Shawn M.'s basskasser! Han lager spesialkasser som skal passe perfekt inn bak setene dine.
Jeg har bestilt slike kasser, men han er svært opptatt for tiden så en eventuell bestilling kan ta lang tid.
Link: http://manderbucket.tripod.com/shawnmenclosures/
Han lager kasser som passer 8 og 10 tommere...

#15490  av Foe

Hvordan skal jeg få festet disse da?

#15491  av Mr2 Mk2

dette så jo skikkelig bra ut!Er det bare en person som driver å lager dem?

#15502  av kake

Det var bra det der ja, men hvor skal man ha taket hen om sommeren?

#15503  av erling

Jeg synes det er nok med en 8" jeg, mer enn nok bass til den lille kupëen. Så har jeg plass til forsterkeren med begge glassa foran på andre sida,. Kassen min er litt større enn de der, men jeg (190cm) sitter greit fordet. Prøvde med et takglass foran elementet slik som på bildet, men da forsvant alt bassen. :?

#15512  av Foe

Bjørni; hva må du ut med for alt sammen? med frakt og sånt..

#15519  av kake

SÃ¥ ikke at glasset var foran der :oops:

#15527  av Bjørni

Foe: Prisene står på web-siten jeg refererte til, jeg har bestilt 2stk kasser med 2stk 8tommere ferdig montert i kassene. Har ikke fått den eksakte prisen enda, han forklarte at han hadde det så travelt at han måtte komme tilbake til meg senere. Men kan tenke meg at frakt kan bli en smule dyrere enn det jeg er vant med, de ikke så små de kassene der + vekt.

jostein: Ja, det er en person som lager dem :D

#15528  av Bjørni

Angående det å legge taket over kassene, kan vel få mor til å sy noen fine "lommer" å putte takene inni å plassere dem i bagasjerommet?

#15529  av Mr2 Mk2

Bjørni skrev:Angående det å legge taket over kassene, kan vel få mor til å sy noen fine "lommer" å putte takene inni å plassere dem i bagasjerommet?
god plan...

#15530  av erling

Bjørni skrev:Angående det å legge taket over kassene, kan vel få mor til å sy noen fine "lommer" å putte takene inni å plassere dem i bagasjerommet?
Jao-jau.. Når jeg tenker meg om fulgte det jo med slike lommer/poser til bilen når jeg kjøpte den. Men-men, samma for meg, bare sveive igang hu mor. :D

#15531  av Bjørni

:D :D

#15543  av MRQuoc

Jeg syr ! :D

#16340  av chris

Kommer vel litt sent denne men.. jeg har 10" bak hvert sete i kasser, ikkeno problem, og lyden slår bra i ryggsøylen :twisted:

Vinduene putter jeg i bagasjerommet, heller ikke noe problem. Og det fulgte med sånne skinntrekk til vinduene når jeg kjøpte bilen, originalutstyr det :)

Men ikke bruk Kicker da, vær så snill... :?