når har dynamoen røket igjen. skiftet for et par mnd siden.
kjøpte bilen med km på 213 000 og i papirene jeg fikk med sto det at det var ny dynamo ved 211 000km skiftet på toyota. dunamoen røk første gangen ca rundet 215 000km og kjøpte med en brukt intil vidre og regnet med at den hold et par år iværtfrall. det gjore den ikke
NÃ¥ har vel bilen rundet 217 000km og defekt igjen.
forje gang var det diode broen som røk, så den ladet enormt. 16.6V på tomgang og mye mere på litt turtall. Nå lader den ikke i det hele tatt.
Hva F*** gjør jeg? Hva er galt med strømmen på bilen.
Alle hint tips ta i mot med takk
HJELP når er jeg lei av at bilen streiker
først knekt drivledd to dynamoer og noen andre små ting
kjøpte bilen med km på 213 000 og i papirene jeg fikk med sto det at det var ny dynamo ved 211 000km skiftet på toyota. dunamoen røk første gangen ca rundet 215 000km og kjøpte med en brukt intil vidre og regnet med at den hold et par år iværtfrall. det gjore den ikke

forje gang var det diode broen som røk, så den ladet enormt. 16.6V på tomgang og mye mere på litt turtall. Nå lader den ikke i det hele tatt.
Hva F*** gjør jeg? Hva er galt med strømmen på bilen.
Alle hint tips ta i mot med takk
HJELP når er jeg lei av at bilen streiker
først knekt drivledd to dynamoer og noen andre små ting

Toyota Celica 90mod 2.0GTi
Audi 1.8t quattro 2000mod, sportsunderstelle. gule koni. chippet. 3' effektanlegg i rustfritt
Polaris Predator 500 Troy Lee 2004
Yamaha srx700 og Lynx 440 racing
Audi 1.8t quattro 2000mod, sportsunderstelle. gule koni. chippet. 3' effektanlegg i rustfritt
Polaris Predator 500 Troy Lee 2004
Yamaha srx700 og Lynx 440 racing