TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• T-shirts..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #15868  av Bjørni

Tenkte det kanskje kunne være av interesse å gått til anskaffelse av t-skjorter med TS-OGN logo/adr. etc.
Helt enkle svarte med logo bak på ryggen eller noe i den duren.
Hadde vært fint å hatt i anledning treff og liknende for å promotere oss litt...

Bare en tanke.... noen meninger?

PS!
Det er en som holder til med tekstil profilering i kjelleren på jobb, jeg tenkte jeg kunne høre med ham, tror jeg kan presse pris litt.
Forsåvidt ikke problemer med skyggelue heller.....

#15874  av Mr2 Mk2

Jeg hadde kjøpt t-skorte men ikke lue :D

#15883  av MRQuoc

jeg skulle ønske en "finere" knappeskjorte med brystlomme der det stod TS-OGN ;) :lol: :lol:
tror mamma har sånn mønster-symaskin ... kunne huske det for lenge siden at hun lagde noe.. (mor er nestren utdannet syerske, men ble fagarbeider i barn og ungdoms-fag?) :o

#15887  av @lpher

Hey...great idea....

T-skjorte eller pique er jeg med på ,-)

@lpher

#15888  av Erlend

Piqueskjorte med tekst på brystlomme/krave eller kanskje collegegensere med sølvtrykk og Toyota-logo på ryggen? Er helt med på idèen jeg :)

#15890  av MRQuoc

jeg syns det skal være påsydde logoer, eller i det beste fall , mønstersydd merke på skjortene.. IKKE påstryket logo.. grunnen er enkel! påstrykete merker faller lett av i vask etter noen mnd.. uansett ser det penere ut medmønstersying selv om det da koster myemye mer kanskje?!

#15893  av Mr2 Mk2

Hadde vært kult det da 8)

#15929  av MR2turbo

Hadde vært bra med T-skjorter bjørni!
Men for meg passer det best med ordinær t-skjorte og ikke no annet..
Vi kunne hatt en toyota-logo og ts-ogn adresse fremme på venstre side, og en større versjon av det på ryggen, der kunne jo f.eks. Toyotalogo bli byttet ut med toyota "evil" logo (normal toyotalogo med horn)
:)

#15931  av MR2turbo

Jepp, det var den jeg tenkte på, ja :twisted: :twisted:

Hadde ikke det vært bra da?

#15935  av Turbo 4x4

Kult det der.. jeg er med :D
Med lite merke på brystet og stort bak.. :D

#15939  av Dalan

Hadde vært lysten på en piquè med sånn evil-logo på brystet 8)

#16015  av CelicaTurbo

t-skjorte til meg.. men undersøk fargemuligheter osv.. svart skjorte med sølv tråd hadde gjerne gjort seg men kunne kanskje fort blitt feil også, aner ikke hvordan det fungerer med sølv tråd jeg, om det blir for "gay" (glitter) eller for dyrt? Jeg mener så klart grå med sølvtone eller noe slikt, ikke noe skinnende blanke greier :wink: Antar at jeg ikke er med på noe av organiseringen av dette :)

#16025  av Christian

Sort skjorte med blendende sølvtrykk!! :lol: :lol: :lol: Da kommer i alle fall ikke jeg ut blant folk mer :lol: