TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• FÃ¥tt anbefalt www.sharif.no

• Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #156518  av arctic_celi

Har fått anbefalt http://www.sharif.no fra en på bilforumet.net, er det noen som har erfaringer med den plasses? Ser at shappa har vært en media yngling en stund...

Noen som har bestilt over nett der?
 #156547  av w-master

arctic_celi skrev:Har fått anbefalt http://www.sharif.no fra en på bilforumet.net, er det noen som har erfaringer med den plasses? Ser at shappa har vært en media yngling en stund...

Noen som har bestilt over nett der?
Blir å bruke sharif når jeg skal ha nye dekker og felger til sommeren etter mye god skryt ifra folk her og rundtomkring :)

#156565  av hmsilset

Sharif er skikkelige folk.Regner med at de leverer 8)

#156567  av aneriks

har hørt det er gode priser og god service der, men ingen erfaring selv

#156570  av donk2k

Har erfaring med lang ventetid ved personlig oppmøte i skifte mellom vinter/sommer & sommer/vinter.

Har handlet der en gang. Er fornøyd som bare av det.. Fikk rabatt også..

#156588  av arctic_celi

hmsilset skrev:Sharif er skikkelige folk.Regner med at de leverer 8)
Regner med at de leverer??? hehe... eeee.. litt kipt hvis de ikke gjør det for å si det slik... siden de krever forhandsbetaling.
Ingen som har bestilt over nett fra de? :)

#156614  av hmsilset

arctic_celi skrev:
hmsilset skrev:Sharif er skikkelige folk.Regner med at de leverer 8)
Regner med at de leverer??? hehe... eeee.. litt kipt hvis de ikke gjør det for å si det slik... siden de krever forhandsbetaling.
Ingen som har bestilt over nett fra de? :)
har bestillt der en gang,og det gikk bra :P Altså,de går neppe konkurs med det første,så jeg mener det er en trygg plass å bestille. Er egentlig bare om sånne firmaer går konkurs du vil slite.

#156618  av @lpher

Sikkert trygt nok å handle pr. post dær ja :) MEN....som tidligere antydet...IKKE bestill pr. telefon/mail i "sesongen" da det er UMULIG å få tak i noen som helst dær nede da :D
Sist redigert av @lpher den 16 feb 2006 13:48, redigert 1 gang totalt.

#156646  av Tore

Jeg vil anbefale en telefon dit for å høre om de har det du leter etter. Har han det på lager og du ringer inn en bestilling, går det rimelig kjapt, men må han hente inn til eget lager først, kan det drøye en stund! Dette etter erfaringer. Men mannen er toppers, særlig for oss som brenner litt dekk pr sesong :wink:

#156657  av GT4 CS

Fått mega service der selv, ikke bestilt over nett. Men om du bestiller i den travleste sesongen må du beregne noe ventetid, sist jeg var der var 4 dekk lagt på felg på under 20min fra jeg kom dit.

#156681  av BrennaRacing

Det nytter ikke å ringe dit....de tar aldri telefonen...Har kjøpt felger der 2 ganger...Alltid sinnsykt lang kø der...Men veldig koselige folk..Billig er det også, veldig billig...Kjøpte 17" med 215/45 dekk der, betalte 7000 tror jeg...Felgene uten dekk kostet egentlig nesten 9000 :D

#156691  av celicat23

Tror telefon vente tiden er blitt mye bedre sånn ca siste året, da de har ansatt flere der (der i blandt norske) til å ta telefonen osv.

Og, som nevnt før: veldig bra priser.

#156715  av lexusmann

BrennaRacing skrev:Det nytter ikke å ringe dit....de tar aldri telefonen...Har kjøpt felger der 2 ganger...Alltid sinnsykt lang kø der...Men veldig koselige folk..Billig er det også, veldig billig...Kjøpte 17" med 215/45 dekk der, betalte 7000 tror jeg...Felgene uten dekk kostet egentlig nesten 9000 :D
:shock:
Da fikk du mega rabatt, ja...betalte 7500 for 205/40-17(dekk og felg) her i fjor...

#156763  av BrennaRacing

lexusmann skrev:
BrennaRacing skrev:Det nytter ikke å ringe dit....de tar aldri telefonen...Har kjøpt felger der 2 ganger...Alltid sinnsykt lang kø der...Men veldig koselige folk..Billig er det også, veldig billig...Kjøpte 17" med 215/45 dekk der, betalte 7000 tror jeg...Felgene uten dekk kostet egentlig nesten 9000 :D
:shock:
Da fikk du mega rabatt, ja...betalte 7500 for 205/40-17(dekk og felg) her i fjor...
Jeg betalte 1250 per felg og de felgene kostet egentlig 2250 :D Det er 3 år siden da:D

#156859  av lexusmann

Opps!! :oops:
Sisten posten kan misforstås, ser jeg nå...kjøpte ikke hos Sharifs jeg, da...var hos en lokal dekkforhandler...